• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wspólna nauka Pythona! Razem łatwiej:)

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
766 wizyt
pytanie zadane 13 sierpnia 2017 w Python przez lukaszvip166 Początkujący (300 p.)
Witam.

Piszę ponieważ nie mam pomysłu na dalszą naukę! Od jakiegoś czasu uczę się Pythona-jestem samoukiem. Od października zaczynam studia w tym kierunku. Szukam osoby lub osób chętnych na wspólną naukę. Wymiana wiedzy. Jakieś wspólne małe projekty. Zainteresowanych proszę o kontakt :) Mile widziane pomysły. Czekam na propozycje!

Pozdrawiam.
komentarz 14 sierpnia 2017 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)
No i ilu masz tych zainteresowanych?

Tu zerknij: http://www.pythonchallenge.com/
komentarz 14 sierpnia 2017 przez lukaszvip166 Początkujący (300 p.)
Niestety nie ma zbyt wielu zainteresowanych, ale się nie poddaje.

Wytłumaczysz mi o co chodzi na tej stronie? Rozwiązałem pierwszą zagadkę.
komentarz 14 sierpnia 2017 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)
Chodzi o rozwiązywanie zagadek związanych z programowaniem w Pytonie :-) Po odkryciu pierwszej, dostajesz wskazówki do następnej. Aby je rozwiązać należy zerknąć do dokumentacji języka, trochę pogłówkować, zerknąć do kodu strony, może do adresu ...

Na pierwszej powinieneś zmienić adres na wynik działania 2 (do potęgi) 38. Otrzymasz wtedy stronę z zaszyfrowanym napisem. Jak widać trzeba napisać program zamieniający litery tak jak na obrazku. Wtedy dostaniesz opis do następnego etapu... i tak dalej :-)

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 14 sierpnia 2017 przez adrian313 Bywalec (2,850 p.)
Co zrobiłeś do tej pory?
Przykładowa lista zadań: https://github.com/karan/Projects
komentarz 14 sierpnia 2017 przez lukaszvip166 Początkujący (300 p.)
Do tej pory tylko i wyłącznie zabawa z Pythonem i zadania z książek.

Nie mam jeszcze czym się pochwalić.
0 głosów