• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Na jakiej stronie warto kupić domenę internetową?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,434 wizyt
pytanie zadane 13 sierpnia 2017 w Sieci komputerowe, internet przez PolishCoder Nowicjusz (120 p.)
Cześć!

Jestem zielony jeśli chodzi o domeny internetowe. Czy polecacie jakieś serwisy do kupowania domen internetowych? Czy to, gdzie kupię domenę ma duże znaczenie, a może po prostu poszukać najtańszej opcji?

Z góry dzięki! :D

3 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 13 sierpnia 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

Ludzie polecają OVH, ja po przejrzeniu cen chyba też mogę polecić. laugh

Od razu mówię - nie daj się nabrać w akcje w stylu domena za 1zł. Owszem, kosztuje 1zł, ale tylko za pierwszy rok. Za przedłużenie będziesz musiał zapłacić duuużo więcej.

1
komentarz 13 sierpnia 2017 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
Jest dokładnie tak jak Eryk napisał, zwracaj największą uwagę na ceny odnowienia.

Polecam OVH, mam kilka domen u nich i jestem zadowolony.
0 głosów
odpowiedź 13 sierpnia 2017 przez Vickul Stary wyjadacz (12,850 p.)
Cześć.

Ja osobiście posiadam domene na linuxpl.com myślę, że warte rozważenia. OVH można polecić cenowo jest świetnie. Również home jest fajny ale ceny już wyższe.
0 głosów
odpowiedź 13 sierpnia 2017 przez Jan Zantos Użytkownik (700 p.)
edycja 14 sierpnia 2017 przez Jan Zantos
Witaj,

ile domen chcesz kupić? Czy chcesz testować witrynę/swój pomysł na biznes lub pasję przez rok czy chcesz kupić i ją mieć i jesteś tego pewny?

To takie pytania, które zadaję sobie często. Mogą ci pomóc bo trafna odpowiedź = mniejsze koszty;)