• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Sesja pytań na temat programowania

Object Storage Arubacloud
0 głosów
214 wizyt
pytanie zadane 10 sierpnia 2017 w PHP przez bicnet Gaduła (4,800 p.)
Witam,

na początku chciałbym zaznaczyć ze jestem zielony programowaniu, dlatego piszę ten temat.

1. Spotkałem się z opinią , żeby nauczyć się języka PHP należy wcześniej nauczyć się c++, prawda czy fałsz ?

2. Jeżeli robię stronę dla klienta to mogę użyć ikon z fontello.com czy później będzie problem , że zarabiam a używam nie swoich ikon?

3. Jeżeli robię stronę dla klienta to mogę używać zdjęć z google grafika ?

4. Spotkałem się z opinią, cytując - ,, PHP to gów*o " , również na jednym z filmików na yt,  autor omawiając języki i wymieniając PHP dodał - ,, tylko się nie śmiać. " Chciałbym, żebyście się odnieśli do tego.

Z góry dziękuję za wszystkie konkretne odpowiedzi.

3 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 10 sierpnia 2017 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
1. Fałsz. Jeśli uczyłeś się wcześniej innego języka to pewne rzeczy mogą być dla Ciebie bardziej zrozumiałe (np. co to zmienna, działanie pętli i inne takie podstawy). Ale im dalej, tym więcej różnic, więc nie widzę sensu, aby uczyć się najpierw C++, skoro wiesz że docelowo chcesz pisać w PHP.

2. Zależy od licencji, przy każdej grupie na Fontello masz podaną licencję.

3. jw., to zależy od licencji danego zdjęcia.

4. Nie ma do czego się odnieść, przytocz jakieś argumenty.
komentarz 10 sierpnia 2017 przez StillLearning Nowicjusz (200 p.)
Co do tego, że "php to g*wno" - chyba chodzi o powszechną opinię, że programowanie w PHP nie jest prawdziwym kodzeniem. Tak przynajmniej to rozumiem, ale czemu tak mówią to nie wiem, bo sam nie miałem jeszcze z nim do czynienia. Natomiast znam człowieka, który na stronach PHP już na studiach kosi "gruby hajs".