• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ładowanie pliku obj unreal engine 4

Object Storage Arubacloud
0 głosów
584 wizyt
pytanie zadane 4 sierpnia 2017 w C i C++ przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)

Cześć. Jak mogę załadować plik obj jako mesh? Funkcja ładująca mesha wygląda tak:

void AItemParent::setMesh()
{
	UStaticMeshComponent *sphereVisual = CreateDefaultSubobject<UStaticMeshComponent>(TEXT("Shape"));
	sphereVisual->AttachTo(RootComponent);
	shape = sphereVisual;

	static ConstructorHelpers::FObjectFinder<UStaticMesh> SphereVisualAsset(*(meshPath));
	
	if (SphereVisualAsset.Succeeded())
	{
		sphereVisual->SetStaticMesh(SphereVisualAsset.Object);
		sphereVisual->SetWorldScale3D(FVector(1.0f));
	}
	else
	{
		if (GEngine)
			GEngine->AddOnScreenDebugMessage(-1, 15.0f, FColor::Yellow, *(meshPath));
	}
}

I jeżeli meshPath jest "/Game/Models/Rubick.obj" to pokazuje, że nie może załadować/znaleść, ale jeżeli jest to "/Game/StarterContent/Shapes/Shape_Sphere.Shape_Sphere" to już ładuje bez problemu

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 4 sierpnia 2017 przez PoetaKodu Stary wyjadacz (10,990 p.)

Nie możesz sobie ot tak załadować modelu. Unreal konwertuje te modele do swoich rozszerzeń (.uasset). Załaduj ten model w edytorze, ustaw materiały, przygotuj wszystko. Dopiero wtedy możesz odwołać się do assetu. Tutaj masz link do dokumentacji, w której jest to opisane:

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Assets/ReferencingAssets/

I jeżeli meshPath jest "/Game/Models/Rubick.obj" to pokazuje, że nie może załadować/znaleść, ale jeżeli jest to "/Game/StarterContent/Shapes/Shape_Sphere.Shape_Sphere" to już ładuje bez problemu

Dlatego, że element z drugiej ścieżki jest już poprawnie zaimportowany do edytora a Twój nie.

komentarz 4 sierpnia 2017 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
Niedokładnie rozumiem. Powinienem to wszystko poustawiać w kodzie, czy w edytorze? I co dokładnie poustawiać?
komentarz 5 sierpnia 2017 przez PoetaKodu Stary wyjadacz (10,990 p.)
Zaimportuj w edytorze, wtedy będziesz mógł uzyskać w kodzie dostęp do tego assetu. Nie mozesz odwoływać się do niezaimportowanych assetów bo Unreal musi je najpierw przekonwertowac na własny format .uasset
komentarz 5 sierpnia 2017 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
Właśnie do unreala wrzuciłem to, nie importuje tego z mojego folderu, tylko z unreala
komentarz 5 sierpnia 2017 przez PoetaKodu Stary wyjadacz (10,990 p.)

Nie o to chodzi. Po raz kolejny tłumacze, że chodzi o zaimportowanie tego do Unreala. Nie wystarczy, że wrzucisz to do folderu tylko Unrealem musisz to zaimportować.

https://www.youtube.com/watch?v=_FgedJWInL0

Podobne pytania

–1 głos
0 odpowiedzi 235 wizyt
pytanie zadane 24 lutego 2022 w Systemy operacyjne, programy przez Nikso Nowicjusz (230 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 779 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 340 wizyt
pytanie zadane 16 kwietnia 2020 w C i C++ przez tonn204 Mądrala (7,440 p.)

92,536 zapytań

141,377 odpowiedzi

319,452 komentarzy

61,920 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...