• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brak wsparcia przeglądarki serwerów w grze.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
87 wizyt
pytanie zadane 25 lipca 2017 w Inne języki przez matheoHD2 Nowicjusz (120 p.)
Witam. Być może na tym forum ktoś mi udzieli pomocy ewentualnie udzieli jakichś wskazówek, ponieważ nie miałem nigdy styczności z programowaniem etc.

W grę którą gram (Hidden&Dangerous2) pod koniec 2012 roku przeglądarka przestała działać (firmę GameSpy przejęła firma "Glu"(?)". Przeglądarka serwerów nie była aktywna aż do końca 2014, kiedy to "Qtracker (qtracker.com)" zaczął wspierać przeglądarkę serwerów, serwery znów były widoczne. Wystarczyło plik o nazwie 'hosts' wkleić do folderu z windowsem, wpisać parę komend w cmd.exe i tyle było roboty. Teraz w sierpniu i qtracker zaprzestaje wspieranie przeglądarki serwerów i gracze znów zostają praktycznie z niczym. A piszę tutaj, ponieważ teraz zadaję pytanie.. Czy jest jakiś sposób, żeby serwery były dalej widoczne? Czy można to jakoś samemu rozwiązać, aby te serwery same były widoczne? Z tego co wiem, Qtracker to coś w rodzaju symulatora przeglądarki (nie jestem pewny), więc podejrzewam, że zrobienie takiego czegoś dla osoby która nie ma o tym zielonego pojęcia będzie bardzo ciężkie.

Poniżej podsyłam linki, żebyście mogli ogarnąć co się robiło żeby te serwery były widoczne.

http://hd2mp.pl.tl/Polski.htm

QTracker.com

Z góry przepraszam, ale nie znam się na tym i nie wiem w jakim języku się gry pisze itd. Więc wybrałem opcję "Inne języki".

Za każdą pomoc-serdecznie dziękuję.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 302 wizyt
pytanie zadane 19 stycznia 2019 w C i C++ przez becuran550 Nowicjusz (120 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 4,604 wizyt
+1 głos
0 odpowiedzi 182 wizyt

92,551 zapytań

141,399 odpowiedzi

319,531 komentarzy