• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zawód informatyka - Gałęzie

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
958 wizyt
pytanie zadane 20 lipca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez 11atirb Nowicjusz (140 p.)

Cześć! Jestem studentką IT na trzecim roku i od kilku dni podjęłam pracy w zawodzie front end.

Niestety okazało się, że praca to 8 godzin przy komputerze i komunikacja z drugim człowiekiem odbywa się jedynie przez komunikator. Charakter tej profesji jest specyficzny. 

I teraz pytanie do Was...

Czy znacie jakąś dziedzinę w Informatyce, gdzie mogłabym pracować bardziej z ludźmi?

Zależy mi na spotkaniach, wspólnych konsultacjach face-to-face. Wyda się śmieszne - ale dziedzina IT, która minimalizuje pracę przy komputerze do minimum.

Serdecznie Was pozdrawiam blush

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 20 lipca 2017 przez Kornelia Kobiela Nałogowiec (33,340 p.)

Cześć, IT jest bardzo szeroką dziedziną i zawodów jest tutaj sporo. Pamiętaj, że to nie tylko programiści. Zawody, w których potencjalnie możesz się spełnić, to:

• Analityk biznesowy - osoba, która przekłada wymagania klienta, na specyfikację techniczną m.in. dla programistów.
  • Wsparcie techniczne - tutaj pomagasz ludziom, którzy mają jakiś problem - tylko komunikacja rzadko odbywa się Face to Face, częściej za pomocą komputera, telefonu, ale jednak rozmawiasz z ludźmi

Jest jeszcze opcja, że takie ścisłe IT, to nie jest miejsce gdzie się spełniasz. Może wtedy warto się zastanowić nad nieco inną ścieżką kariery. Ciężko mi coś podpowiedzieć.

1
komentarz 20 lipca 2017 przez draghan VIP (106,230 p.)

Ode mnie yes, wyjęłaś mi to spod palców. ;) Dodałbym jeszcze tutaj role zarządcze - Team Liderzy, Project Managerzy, itp. itd...

0 głosów
odpowiedź 20 lipca 2017 przez NaviFox Dyskutant (8,950 p.)