Chciałbyś tam mieć coś sensownego, co może sterować postaciami, hmmm...? :) To powinieneś stworzyć system, zarządzający działaniami postaci. Poziom wyżej w abstrakcji. I do tego systemu posyłać wszystkie postaci. Już od Ciebie zależy, czy postać gracza również - bo możesz i tak zrobić, że i postać gracza będzie zarządzana przez system AI (tak go nazwijmy), a sterowana przez gracza. Wszystko zależy od tego, jak bardzo chcesz sobie komplikować życie. :)
Najłatwiejszym sposobem byłoby zrobienie sobie funkcji, jak radził ktoś w komentarzach - ale taka opcja jest mało skalowalna. Jeśli bedziesz miał obiekt zarządzający wszystkimi postaciami, będzie on miał informacje o wszystkich Twoich postaciach, a co za tym idzie - będzie mógł podejmować decyzje na podstawie ich wszystkich. :)
A co do ogranizacji, to mógłbyś zrobić to na parę sposobów... Np. niech obiekt tego systemu AI trzyma wskaźniki na wszystkie Twoje postacie - będzie mógł w ten sposób łatwo odebrać ich parametry i sterować nimi. :)