• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jakie są godziny pracy programisty?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
3,758 wizyt
pytanie zadane 16 lipca 2017 w Offtop przez heartagram Obywatel (1,770 p.)
cześć,

zastanawiam się w najbliższych miesiącach porzucić moją obecną pracę i startować na pierwszą pracę programisty związanej z Javą. Problem w tym, że studiuję dziennie. Zastanawiam się czy będę mógł to jakoś pogodzić. Jak czynne zatem są firmy, w jakich godzinach i czy można pracować w weekendy? :) Interesują mnie okolice Katowic.

z góry dziękuję za odpowiedź.

7 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 16 lipca 2017 przez Kamil Naja Nałogowiec (27,330 p.)
Nie widzę tego, że zupełny junior przychodzi sobie do pracy w weekendy i wieczorami. Chyba, że robi nadgodziny.
+1 głos
odpowiedź 16 lipca 2017 przez kosaa Stary wyjadacz (14,130 p.)
Zalezy od firmy, w obecnej gdzie pracuje biuro jest otwarte pomiedzy 8 a 20 i mozna wybrac w ktore 8 godzin sie wbic. Musisz pogadac z przyszlym pracodawca, ale zazwyczaj sa to elastyczne godziny pracy bo czy napiszesz kod z rana czy wieczorem to nikogo za bardzo nie bedzie interesowalo. Jestes rozliczany z kodu - nie z godziny o ktorej go napisales :)
+1 głos
odpowiedź 16 lipca 2017 przez Bartłomiej Łaski Mądrala (5,100 p.)
Ja pracuje w firmiie Comarch u mnie biuro jest otwarte całą dobe. Moge przyjsc o ktorej godzinie mi sie podobna :)
1
komentarz 16 lipca 2017 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
To mógłbyś nawet siedzieć od 22 do 6?
komentarz 16 lipca 2017 przez Bartłomiej Łaski Mądrala (5,100 p.)
tak, bez problemu :)
+1 głos
odpowiedź 17 lipca 2017 przez Bartłomiej Mirek Bywalec (2,290 p.)
Możesz też się umówić (o ile pracodawca pozwoli) na pracę zdalną. Wtedy sam sobie wybierasz czas pracy i nikogo to nie obchodzi, bo Twoim zadaniem jest tylko napisanie kodu :)
+1 głos