• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pierwsza duża strona

Object Storage Arubacloud
+1 głos
195 wizyt
pytanie zadane 14 lipca 2017 w PHP przez sapero Gaduła (4,100 p.)
Witam i proszę o wyrozumiałość jestem początkujący i uczę się php:) Moje pytanie kieruję do osób które się dobrze znają na php.

Pisze portal ala gra online i do tego buduję cms do zarządzania tą grą.

Chciałbym uzyskać kilka porad bo nie wiem czy dobrze pisze kod.

 

Moje pytania:

1. Utworzyłem w panelu admina formularz który wprowadza dane do bazy danych takie jak nazwa stron,treść stopki, dodatkowe skrypty,linki do social media.. obecnie strona pobiera dane z bazy danych i uzupełnia te treści. Czy tak powinno to być? czy może do jakieś stałej zmiennej zdefiniowanej w php zapisywać te dane z formularza? Czy to nie obciąży strony?

2.Jakim kodem mogę zablokować/ochronić się jeżeli przesyłam coś metodą POST/GET? chodzi mi o jakiś string który zabespieczyć dane zanim zostaną przesłane:)

3.Jak mogę sprawdzić czy moja strona wytrzyma duża ilość odwiedzin lub ruch np 300 użytkowników.

4.Czy jeżeli 100 użytkowników wywoła to samo zapytanie do bazy danych np. o pokazanie treści lub będą np chcieli zmienić avatar i kod w php będzie chciał wprowadzić w tym samym momencie dane o nowym avatarze do bazy danych dla danego użytkownika to czy nie będzie problemu? może jakąś funkcje lub zapytanie sie stosuję i jest jakaś kolejka przy wprowadzeniu danych?

5.Mam adresy podstron np index.php?page=one itd które przekazują zmienną dzięki czemu includuje sobie inne podstrony - inni jak patrze mają linki strona.pl/podstrona/zakładka? Czy mogę to jakoś sprawnie zmienić? czy źle pisze kod ? chodzi mi o kod w dokumencie html.

6.Jakie są znane dobre metody zabezpieczenia strony przed atakami? Może jakieś przykłady:)

 

Z góry Dziękuję jeśli ktoś odpowie

1 odpowiedź

+3 głosów