• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Rezerwowy na PP

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,788 wizyt
pytanie zadane 6 lipca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Madrox24 Początkujący (350 p.)
Cześć, ogłoszono dzisiaj wyniki na PP. Dostałem się na teleinformatykę, a na informatykę (WI i WE) otrzymałem status rezerwowego.

Orientuje się ktoś jak długa jest ta lista i jaką mam szansę zakwalifikowania się na Informatykę mająć 710 punktów?Na WE limit miejsc to 150 osób, a na WI 180.Teleinformatyka jest rezerwową opcją, bo mało tam programowania, a jednak wolałbym iść w tym kierunku :/.

Każda informacja się przyda, z góry dziękuję za pomoc :).
komentarz 8 lipca 2017 przez krab Nowicjusz (140 p.)
edycja 8 lipca 2017 przez krab
Hej, studiuję teleinformatykę i właśnie najtrudniej jest zdać egzamin z programowania (dokładniej z Algorytmów i Struktur Danych, które ciągną się przez 2 semestry, c++). Ogólnie, jak na kierunek związany też z telekomunikacją, sporo programujemy i programować jeszcze będziemy. Teleinformatyka to nie jest taki zły wybór, bo dodatkowo uczymy się o sieciach, co jest ciekawe. Poza tym, mamy jeszcze inne przedmioty związane z informatyką, jak Podstawowe Usługi Internetowe (1 semestr, nauka HTML, CSS), Architektura Systemów Komputerowych (2 semestr, nauka assemblera). Nie potrafię stwierdzić, na własnych doświadczeniach, co jest dalej. Polecam przejrzeć semestry: http://www.et.put.poznan.pl/index.php/pl/studenci/programstudiowweit/program-studiow/789-program-studiow-i-stopnia-teleinformatyka-studia-stacjonarne

a nóż ten kierunek jednak podpasuje ;) Oczywiście, kierunek najbardziej skupia się na sieciach/teleinformatyce/telekomunikacji, co nie zmienia faktu, że sporo z informatyką mamy związanego.
komentarz 9 lipca 2017 przez Madrox24 Początkujący (350 p.)