• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Mój komputer jest hackowany

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
907 wizyt
pytanie zadane 29 czerwca 2017 w Bezpieczeństwo, hacking przez Norsev Nowicjusz (160 p.)
Witam.

Mam problem z hakerami.

Komputer jest kontrolowany bez pomocy internetu, czyli jakieś urządzenie.

Sam próbowałem rozebrać komputer i poszukać lecz nie znam się i nic nie zwróciło mojej uwagi.

Haker może sterować myszką, monitorem, dostępem do internetu, działaniem aplikacji i prawdopodobnie dużo więcej.

Pytanie, czy ktokolwiek wie, lub przypuszcza co to może być i gdzie może się znajdować?

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź.
komentarz 29 czerwca 2017 przez Michał Gibas Pasjonat (19,610 p.)
Może trochę więcej info? Jaki system operacyjny? Próbowałeś skanować czymś, jakimś anit-malware, avastem etc.? Czy komputer może się łaczyć z bluetooth albo wi-fi?
komentarz 29 czerwca 2017 przez Norsev Nowicjusz (160 p.)
Windows 8.1 wcześniej coś tam skanowałem ale nic nie wykryło, komputer jest podłączony do wi-fi, połączenia bluetooth raczej nie ma przez co. sprawdzę teraz te programy, jak coś będzie napiszę.

edit: do ochrony używam avast free antyvirus i comodo 10 dla firewalla.

3 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 6 lipca 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

próbowałem rozebrać komputer i poszukać

Tego hakera próbowałeś szukać w środku?

Uwierzyłbym, jakbyś był synem Clintona. Polecam przez tydzień nie oglądać żadnych filmów, i możesz mi uwierzyć, że ten haker da sobie spokój, zniknie i da ci spokój. No, albo to jakaś prowokacja.

3
komentarz 6 lipca 2017 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)