• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy ten komputer jest dobry?

Object Storage Arubacloud
–1 głos
472 wizyt
pytanie zadane 26 czerwca 2017 w Sprzęt komputerowy przez Hlerric42 Nowicjusz (150 p.)

Witam wszystkich ! Mam pytanie, czy złożony komputer jest dobry? Zastanawiałem się nad zmianą karty graficznej,ale cóż, nie mam w tym doświadczenia, komputer złożyłem na razie na morele: https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputerowe/procesory-45/?konfigurator=konfigurator-zestawu-komputerowego&configId=158722

komentarz 26 czerwca 2017 przez NowyUrzydgownig Mądrala (5,090 p.)
Jest ok.

7 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 26 czerwca 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
wybrane 26 czerwca 2017 przez Hlerric42
 
Najlepsza
  • 500W PSU to przesada
  • za 100zł więcej masz znacznie nowszy GTX 1050 lub opcje AMD
  • jeśli to do gier, to przesadzony procesor względem grafiki
1
komentarz 26 czerwca 2017 przez Alvancaran Dyskutant (8,160 p.)
Czemu przesada? Będzie miał zapas jeżeli w przyszłości będzie chciał upgradować. A 400W nie opłaca się brać. Co do procesora to nie wymienia się go tak często jak GPU, więc lepiej jest wziąć procesor, który starczy na dłużej i nieco gorszą grafikę.
komentarz 26 czerwca 2017 przez niezalogowany

@up - "przesadzony procesor względem grafiki"

750Ti nie pozwoli na komfortową grę w nowsze tytuły w FHD. Chyba, że na minimalnych ustawieniach.

komentarz 26 czerwca 2017 przez Alvancaran Dyskutant (8,160 p.)
Tak tylko powiedział wcześniej o zmianie grafiki na gtx1050 lub rx460/560, więc względem tego mówiłem o procesorze, a nie względem 750ti
komentarz 26 czerwca 2017 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)