• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kopiowanie plików z grupy domowej na laptop za pomocą CMD

Object Storage Arubacloud
0 głosów
259 wizyt
pytanie zadane 24 czerwca 2017 w Sieci komputerowe, internet przez Karol Kluziak Obywatel (1,210 p.)
Dzień dobry,

Mam dwa komputery Windows 7 i chciałbym, aby się automatycznie synchronizowały. Nie chcę tego robić ręcznie, bo by to za dużo zajęło mojego czasu, gdyż jestem programistą i chciałbym, aby się synchronizowały workspace'y wielu środowisk. Umiem już C++ i uczę się teraz Javy i AVR-GCC, ale że jeden to notebook to postanowiłem brać go na różne podróże. Gdy na przykład będę na wakacjach to chciałbym mieć swoje programy na komputerze, aby móc kontynuować naukę jakiegoś języka. A że często mi coś wypada nagłego, to komputery musiałbym synchronizować codziennie. Ręcznie trwało by za długo, więc postanowiłem napisać program w C++ lub w notatniku z rozszerzeniem '.bat', ale nie wiem jak skopiować pliki z katalogu 'Sieć', gdzie znajdują się udostępniane foldery, do mojego komputera za pomocą CMD. Wiem jak kopiować pliki, ale nie wiem jak się dostać do tego katalogu. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 25 czerwca 2017 przez niezalogowany
edycja 25 czerwca 2017

 jestem programistą

Śmiałe stwierdzenie, [bez urazy, ale] gdyby tak było to raczej poszukałbyś rozwiązania na własną rękę https://stackoverflow.com/a/23682751

copy "\\My_Servers_IP\Shared Drive\FolderName\*" TEST_BACKUP_FOLDER

 

komentarz 25 czerwca 2017 przez Karol Kluziak Obywatel (1,210 p.)