#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <SFML\Window.hpp>
#include <SFML\OpenGL.hpp>
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <stdlib.h>
using namespace std;
int main()
{
sf::RenderWindow okno(sf::VideoMode(400,300),"Word of True Online",sf::Style::Default );
okno.setFramerateLimit(60);
sf::Texture tlo;
tlo.loadFromFile("tlo.jpg");
sf::Sprite sprajt;
sprajt.setTexture(tlo);
sf::Texture::CoordinateType(Pixels);
sf::Texture przyciski;
przyciski.loadFromFile("przycisk.jpg");
sf::Sprite sprajt2;
sprajt2.setPosition( 40, 30);
sprajt2.setTexture(przyciski);
//sf::View view(okno.getDefaultView());
sf::Event event;
float szer;
float wys;
while(okno.isOpen()){
szer=okno.getSize().x;
wys=okno.getSize().y;
while(okno.pollEvent(event))
{
if(sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::Escape)
{
okno.close();
}
if(sf::Event::Resized)
{
sprajt2.scale(szer/okno.getSize().x,wys/okno.getSize().y);
if(okno.getSize().x<300)
{
okno.setSize(sf::Vector2u(300,300));
}
}
}
okno.clear();
okno.draw( sprajt );
okno.draw( sprajt2 );
okno.display();
}
}
Witam Chciałbym spytać w jaki sposób podczas rozciągania okienka, zostawić taki sam rozmiar spirta? W końcu mi coś wyszło, jednak przy maksymalizacji okienka, robi się inny rozmiar sprita jakiś o wiele mniejszy, nie wiem czemu. Przy rozciąganiu już jest wszystko dobrze, sprite2 jest ciągle taki sam. A może da się jakos po prostu wylączyć automatyczne rozciąganie danego sprita? Naprawdę dużo szukałem :D