Cześć, przychodzę tutaj, bo podczas tworzenia mojej pierwszej gry zrobiłem pewien błąd i nie mam pojęcia jak go naprawić. Kod miał za zadanie wyświetlić tekst, i rozpocząć nową linijkę za każdym razem, gdy tekst przekroczy długość 70 znaków, (Prawdopodobnie to zostanie zmienione na sprawdzanie długości jednej linii w konsoli.) przeszukać ostatnią spację i w miejscu tej spacji rozpocząć nową linię.
Jednak, tu wszedł błąd i zepsuł wszystko. Zamiast wyświetlać tekst wyświetlał nic oprócz ostatniego znaku w nieskończoność. Gdy długość przekroczyła liczbę 70 po prostu nic się nie wyświetlało. :/ Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
#include <iostream>
#include <time.h>
#include <conio.h>
#include <windows.h>
#include <string>
using namespace std;
void txt(string txt,int predkosc)
{
string tekst;
tekst.insert(0,txt);
if(tekst.length()>70)
{
for(int i=70;i<tekst.length();i+70)
{
for(int j=i; tekst[j+1]==' '; j--)
{
if(tekst[j]==' ')
tekst.insert(i,"endline");
}
}
}
for(int i=0; i=tekst.length()-1; i++)
{
cout << tekst[i];
if(tekst[i]=='e'&&tekst[i+1]=='n'&&tekst[i+2]=='d'&&tekst[i+3]=='l'&&tekst[i+4]=='i'&&tekst[i+5]=='n'&&tekst[i+6]=='e')
{
cout << endl;
tekst.erase(i-1,7);
}
Sleep(predkosc);
}
}
int main()
{
txt("Test",43);
return 0;
}