• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór uczelni

Object Storage Arubacloud
0 głosów
644 wizyt
pytanie zadane 17 czerwca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Prime_Bull Obywatel (1,820 p.)
zmienione kategorie 17 czerwca 2017 przez Prime_Bull
Witam. W tym roku planuję studiować jakiś kierunek informatyczny. Biorę pod uwagę trzy uczelnie.

-Politechnika Poznańska
-UTP Bydgoszcz
-UKW Bydgoszcz

Chętnie dowiem się opinii na temat tych uczelni. Szczególnie zależy mi na UTP, gdyż w moim przypadku byłoby najwygodniej tam studiować.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 17 czerwca 2017 przez Kornelia Kobiela Nałogowiec (33,340 p.)

Ja ci mogę polecić UTP - bo sama studiuję tam Informatykę Stosowaną. W przyszłym roku bronię inżyniera, wiec myślę, że mam już w miarę ogólny obraz tych studiów.I teraz dlaczego warto?

  • Bardzo praktycznie prowadzony kierunek, dużo laboratoriów i projektów, a przy tym relatywnie mało zajęć typowo teoretycznych.
  • Fajna kadra
  • Jeśli chcesz pracować przy fajnych rzeczach, to naprawdę jest ku temu okazja. Można pracować przy licznych uczelnianych projektach, udzielać się w kołach naukowych, brać udział w konkursach 
  • Uczelnia jest mocno dogadana z Bydgoskimi firmami od IT - często są wykłady gościnne, zajęcia współprowadzone przez pracowników tych firm, kursy itp.
  • Mamy miłe panie w dziekanacie ^^

Co do reszty - nie znam się, to sie nie wypowiem. Wybór należy do ciebie.

komentarz 17 czerwca 2017 przez Prime_Bull Obywatel (1,820 p.)
Dzięki za odpowiedź ;) Mi najbardziej zależy na szeroko pojętym programowaniu, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę i będzie dużo praktyki w tym temacie. Patrzyłem sobie na plan zajęć i nie widziałem wykładów języka obcego. Jak to wygląda?
komentarz 17 czerwca 2017 przez Kornelia Kobiela Nałogowiec (33,340 p.)