• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kolizje - Pygame

Konferencja JOIN! 2018
+1 głos
160 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca 2017 w Python, Django przez DODO Bywalec (2,820 p.)
Witam.

Piszę sobie grę z rzutem izometrycznym i natrafiam na problem.

Kolizje.

Chcę aby wszystkie moby (elementy grupy sprite'ów "all_mobs") miały ze sobą kolizje.

Czyli żeby przez siebie nie przenikały.

Proszę o pomoc!

1 odpowiedź

–1 głos
odpowiedź 11 czerwca 2017 przez Tomek Kozioł Użytkownik (810 p.)
To czysta matematyka żałózmy że twoja postać ma od środka 32 px i sprawdza czy twoja postać nie weszła w drugą postacią co ma 32px od środka jeśli tak to ma ją cofnąć o tyle co weszła albo sprawdzić musisz czy px od środka twojej postaći nie śą równe px od środka innej. Algorytmów jest dużo pomyśł ps Najłatwiej jest to okodzić w c++ lub c .
komentarz 12 czerwca 2017 przez Ehlert VIP (141,630 p.)

Najłatwiej jest (...) w C. 

laugh 

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 176 wizyt
pytanie zadane 6 października w Python, Django przez Marcins321 Początkujący (280 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 59 wizyt
pytanie zadane 2 lipca 2017 w Python, Django przez DODO Bywalec (2,820 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 73 wizyt
pytanie zadane 27 czerwca 2017 w Python, Django przez DODO Bywalec (2,820 p.)
Porady nie od parady
Nie wiesz jak poprawnie zredagować pytanie lub pragniesz poznać którąś z funkcji forum? Odwiedź podstronę Pomoc (FAQ) dostępną w menu pod ikoną apteczki.FAQ

55,376 zapytań

99,735 odpowiedzi

205,205 komentarzy

27,305 pasjonatów

Przeglądających: 341
Pasjonatów: 14 Gości: 327

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...