Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale krytyka zawsze jest potrzebna żeby poprawiać swoje błędy, bo przez pochwały stoimy w miejscu.
Ok, żeby nie było jak na pierwszą grę to nieźle, ale zanim bym się nią chwalił poprawiłbym kilka rzeczy:
1. Gdy spadniemy możemy nadal przesuwać się w prawo. Jest bardzo prosty sposób na zrobienie mechaniki śmierci po upadku
2. Może mam już straszy sprzęt, ale gra mi czasami ścianała, radzę zapoznać się ze sposobami optymalizacji
3. Gra na androida robiona na silniku Unity. Poważnie? Wiem, że twórcy silnika dają taką możliwość, bo sam pracuję na tym silniku i tworzę grę, ale nie radzę robić na nim gier mobilnych. Jeśli chcesz robić gry, aplikacje mobilne to proponuje nauczyć się Javy i korzystania z Android Studio
4. Reklamy, tu przesadziłeś, bo znam gry od innych użytkowników, które były lepsze od twojej (bez urazy), a reklam mieli zdecydowanie mniej lub nawet w ogóle
5. Grafika... tu się nie czepiam, bo czasami dobra grafika nie jest potrzebna, jeśli mechanika jest dobrze zrobiona i rozgrywka wciąga. A pewnie wolisz programować, niż tworzyć graficzne cuda nie widy
Życzę dalszych sukcesów w tworzeniu gier i życzę jak najlepiej. Grunt to poszerzać swoją wiedzę i się nie poddawać