• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity-pierwsza gra ocena.

VPS Starter Arubacloud
+3 głosów
1,202 wizyt
pytanie zadane 5 czerwca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez mix923 Początkujący (450 p.)
edycja 28 lipca 2017 przez mix923

Cześć stworzyłem swoją pierwszą grę w unity, gra dostępna w sklepie 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.TyreBlock.MoloGames

czekam na wasze opinie oraz spostrzeżenia, napiszcie co sądzicie o gierce !

Z góry dzięki ! smiley

 

 

komentarz 5 czerwca 2017 przez niezalogowany
Jak na pierwszą grę całkiem przyzwoita! :)
komentarz 5 czerwca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

Dzięki  za opinie !poprawiłbyś coś czy dodał od siebie ?smiley

7 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 5 czerwca 2017 przez mitsuukurinaa Bywalec (2,790 p.)
No ładnie ładnie :) Z czasem oprawę graficzną popraw.
komentarz 5 czerwca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

Dziena za komentarz ! z tą oprawą to chodzi Ci o ten zegar (coś nie tak z nim cheekywink)?

komentarz 5 czerwca 2017 przez mitsuukurinaa Bywalec (2,790 p.)
Chodzi mi o to byś miał własną szatę graficzną, bo z tego co widać to masz np. jakieś tam png z neta (choćby ta opona). Tak, żeby każdy elemet tej gry był jednolity, no ale to z czasem
komentarz 5 czerwca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

szatę sam robiłem w pain.net ,w grafice zbytnio dobrym nie jestem sad

komentarz 5 czerwca 2017 przez mitsuukurinaa Bywalec (2,790 p.)
Ty nie, ale ktoś inny tak :) Może mógłbym się tym pobawić, ale nigdy nie robiłem grafik do gier
komentarz 5 czerwca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

Jak będę potrzebował pomocy w grafi to wiem gdzie  szukaćwink

+1 głos
odpowiedź 10 lipca 2017 przez LOL8 Nowicjusz (160 p.)

Spoko gierka jak na pierwszy raz ! smiley

+1 głos
odpowiedź 11 lipca 2017 przez niezalogowany
Całkiem fajny pomysł i wykonanie. Mnie się podoba. Własny pomysł na grę?

 

Jedyne do czego mogę się doczepić to te reklamy po każdej śmierci... I tak nic nie zarobisz na takim gronie odbiorców, a chyba głównie chodzi ci o oceny? (Chyba, że to nie ty je włączasz?)

Jeszcze nie wiem czy na pewno zadbałeś o to, żeby dało się jak najdłużej w to grać przy dobrej szybkości i koncentracji. Potem popatrzę czy da się wykręcić jakiś ciekawy wynik. ;)
komentarz 11 lipca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

Wielkie dzięki GenerałXavi ,tak pomysł się zrodził w mojej głowie  (myślałem nad grą która będzie prosta a zarazem wciągająca ,nie wiem czy mi się to udało osiągnąć )  ,reklamy są od mnie wiadomo ze nic nie zarobię ale chciałem jej dodać .Dzięki za opinie smiley

 

+1 głos
odpowiedź 11 lipca 2017 przez michalix1275 Początkujący (270 p.)
Spoko gra ;) Ile masz lat ? Tak z ciekawości pytam ;p
komentarz 11 lipca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

michalix1275  dzięki za opinie smileymam 19 lat (jest to moja pierwsza gra ,ma za sobą kilka projektów ale gre robię pierwszy raz )

+1 głos
odpowiedź 25 lipca 2017 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale krytyka zawsze jest potrzebna żeby poprawiać swoje błędy, bo przez pochwały stoimy w miejscu.
Ok, żeby nie było jak na pierwszą grę to nieźle, ale zanim bym się nią chwalił poprawiłbym kilka rzeczy:
1. Gdy spadniemy możemy nadal przesuwać się w prawo. Jest bardzo prosty sposób na zrobienie mechaniki śmierci po upadku
2. Może mam już straszy sprzęt, ale gra mi czasami ścianała, radzę zapoznać się ze sposobami optymalizacji
3. Gra na androida robiona na silniku Unity.  Poważnie?  Wiem, że twórcy silnika dają taką możliwość, bo sam pracuję na tym silniku i tworzę grę, ale nie radzę robić na nim gier mobilnych. Jeśli chcesz robić gry, aplikacje mobilne to proponuje nauczyć się Javy i korzystania z Android Studio
4. Reklamy, tu przesadziłeś, bo znam gry od innych użytkowników, które były lepsze od twojej (bez urazy), a reklam mieli zdecydowanie mniej lub nawet w ogóle
5. Grafika... tu się nie czepiam, bo czasami dobra grafika nie jest potrzebna, jeśli mechanika jest dobrze zrobiona i rozgrywka wciąga. A pewnie wolisz programować, niż tworzyć graficzne cuda nie widy

Życzę dalszych sukcesów w tworzeniu gier i życzę jak najlepiej. Grunt to poszerzać swoją wiedzę i się nie poddawać
komentarz 25 lipca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)

Dzięki za rady i spostrzeżenia Żaglowiec , oczywiście krytyka jest punktem nauki więc spoko  ,jeżeli chodzi o twoja opinie o unity ze nie dla androida to przykro mi ale się z tobą nie zgodzę ,sam robiłem kiedyś parę aplikacji w android studio i naprawdę jak miałbym w tym zrobić grę nawet prosty Quiz to musiałbym się nie zle namęczyć i napracować żeby coś z tego wyszło.Unity jest pod twórców gier a android studio z myślą o tworzeniu aplikacji biznesowych i bazowych oczywiście można ale po co jak unity jest bardziej prostszy i przyjazny ,a jeszcze jak byś mógł napisać mi jak widzisz tą "mechanikę po śmierci " to z miłą chęcią przeczytam (to może na priv wink) Podzrawiam

komentarz 25 lipca 2017 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
edycja 25 lipca 2017 przez Zaglowiec
To, że Android Studio jest bardziej przeznaczony na aplikacje jest prawdą, a stworzenie gry nie jest może czymś przyjemnym, ale uważam, że lepiej robić od razy w środowisku androida, bo kod i wszystkie ustawienia można samemu zrobić i zoptymalizować niż dać wolną rękę programowi, który przekonwertuje na swój sposób na androidowe środowisko. A co jak co, ale niestety Unity ma zawsze problem z optymalizacją nawet na pc
Ale to tylko takie moje przemyślenia
A co do śmierci po upadku, najprostszym sposobem jest użycie colidera na całej długości mapy na odpowiedniej wysokości, a potem tylko podpiąć kod, który będzie sprawdzał, czy zetknął się z naszym kołem, a jeśli tak, to wtedy wykonywał funkcje taką jak po końcu czasu (no chyba, że będziesz chciał dać inne instrukcje po takim zdarzeniu).
Są jeszcze inne sposoby, ale niestety wszystkie sprowadzają się do sprawdzania przy każdej klatce czy zdarzenie zaszło. Nie za bardzo niestety optymalne, ale najskuteczniejsze. W sumie nie wiem czy jest jakiś inny sposób...
komentarz 25 lipca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)
Dzięki wielkie za wyjaśnienie ;)
komentarz 25 lipca 2017 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
Nie ma sprawy. Powodzenia w dalszym kodzeniu
+1 głos
odpowiedź 30 lipca 2017 przez SeriGog Obywatel (1,510 p.)
Spoko gierka :P. Tylko grafiki do poprawienia i będzie git.
komentarz 30 lipca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)
Dzięki za komentarz , o grafikę to chodzi Ci coś dokładnie czy wszystko ?

*Grafika sam robiłem a grafikiem nie jestem
komentarz 30 lipca 2017 przez SeriGog Obywatel (1,510 p.)
Ogólnie całość chodź nie jest tak mocno źle. Widziałem gorsze :P
0 głosów
odpowiedź 30 lipca 2017 przez mix923 Początkujący (450 p.)
Update

Podobne pytania

+4 głosów
2 odpowiedzi 398 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 564 wizyt
pytanie zadane 23 maja 2017 w C i C++ przez Denis1705 Początkujący (320 p.)
+2 głosów
0 odpowiedzi 191 wizyt

92,417 zapytań

141,222 odpowiedzi

318,983 komentarzy

61,831 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...