• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

VB.NET Dodawanie textboxow po nacisnięciu button

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
535 wizyt
pytanie zadane 30 maja 2017 w Visual Basic przez niezalogowany

Witam mam mały problem a mianowicie chodzi o to żeby dać użytkownikowi możliwość kliknięcia button  i po czym zostanie utworzona odpowiednia ilość TextBox'ów w odniesieniu do kliknięcia buttona...

Mam taki kod ale program mi się wywala gdzieś błąd w zmiennych, domyślam się ze jest źle bo nie ma nigdzie ich zdefiniowanych i pewnie potrzebna jest jakaś pętla lecz niestety nie wiem jak to zrobić, jestem w tym zielony a jakoś nie udało mi się nigdzie znaleźć informacji. Jeszcze dodam że potrzebuje potem sczytywania danych z tych textboxów. Tutaj fragment kodu (nacisniecie buttona)

 Private Sub Dodajp_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Dodajp.Click
        Dim txt As New TextBox
        Dim txt2 As New TextBox
        Dim txt3 As New TextBox
        txt.Name = "textbox1add"
        txt2.Name = "txt7moc"
        txt3.Name = "txt7czas"
        txt.Text = "Laptop3"
        txt2.Text = ""
        txt3.Text = ""
        txt.Location = New Point(12, 193)
        txt2.Location = New Point(140, 193)
        txt3.Location = New Point(269, 193)
        Controls.Add(txt)
        Controls.Add(txt2)
        Controls.Add(txt3)
    End Sub 

 

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 31 maja 2017 przez CjanciK Bywalec (2,970 p.)
Cześć,

U mnie ten kod działa. Jaki błąd Ci się wyświetla ?
komentarz 31 maja 2017 przez niezalogowany

Faktycznie wrzuciłem za mało kodu otóż, z tych powstałych textboxów chciałbym pobierać dane do obliczeń, czyli uzupelniam je o jakies dane które potem moge wykorzystać w kalkulatorze

 

    Private Sub Oblicz_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Oblicz.Click
....
        Dim intNum13 As String