• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Tutoriale StrefaKursów - dobry wybór?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,241 wizyt
pytanie zadane 28 maja 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Krzysztof Trybuś Mądrala (5,280 p.)
Cześć, powoli zbliża się okres wakacyjny, ja przez ten czas chcę się rozwijać i zgłębić tajniki PHP.

Zainteresowałem się tutorialem ze strefykursów odnośnie PHP7, ale nie wiem, warty jest on swojej ceny? Podstawy mam "lekko ogarnięte", ale jestem zielony i brakuje mi praktycznego zastosowania - chcę ugruntować podstawy i tworzyć praktyczne projekty. Tematów tego typu jest na tym forum od groma, ale chciałbym poznać waszą obecną opinie.

Ktoś korzystał z ich kursów, przyniosły one efekty? Nie szukam "złotej formuły" na wbicie mi wiedzy do głowy, ale chcę ogarnąć podstawy wytłumaczone w klarowny sposób - wiem, iż na rynku jest wiele naprawdę dobrych książek i że internet jest przesiąknięty informacjami na ten temat, ale potrzebuje kogoś, kogoś kto jasno wytłumaczy podstawy i pokaże praktyczne zastosowanie poszczególnych składników.
1
komentarz 28 maja 2017 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
Masz poniżej linki do kursów na czasie, nie video, bo nic z niego nie wyniesiesz. Z naszego weź zaopatrz się w to co z Bibliografii, od Arka możesz czytać co skrobie.

Niemniej jednak, pisz sobie w php7 od początku. No i wiadomo, najstabilniej i wygodniej na linuxie ;)

3 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 28 maja 2017 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)

Jak rozumiem jest to ten kurs: https://strefakursow.pl/kursy/web_develop/kurs_php_7_-_od_podstaw.html Nie oglądałem nic z niego, ale jeśli grafika widniejąca na powyższej stronie, o ta, pokazuje kod prezentowany w kursie no to jest on lekko mówiąc słaby.