Witam serdecznie,
próbuję podpiąć SFML do projektu w Visual Studio 2017 i już przy próbie kompilacji projektu otrzymuję komunikaty:
> nierozpoznany zewnętrzny symbol "public: __thiscall sf::String::String(char const *,class std::locale const &)" (??0String@sf@@QAE@PBDABVlocale@std@@@Z) przywołany w funkcji _main - plik main.obj
> nierozpoznany zewnętrzny symbol "public: __thiscall sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int,unsigned int,unsigned int)" (??0VideoMode@sf@@QAE@III@Z) przywołany w funkcji _main - plik main.obj
> Jeszcze kilkanaście podobnych błędów o nierozpoznanych zewnętrznych symbolach
> Liczba nierozpoznanych elementów zewnętrznych: 16 - plik Projekt.exe
Kompilowany kod to przykładowy kod ze strony SFML:
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(200, 200), "SFML works!");
sf::CircleShape shape(100.f);
shape.setFillColor(sf::Color::Green);
while (window.isOpen())
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
if (event.type == sf::Event::Closed)
window.close();
}
window.clear();
window.draw(shape);
window.display();
}
return 0;
}
SFML musiałem skompilować samodzielnie przez CMake z powodu braku oficjalnej wersji na VS2017, zrobiłem to dokładnie tak jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=d_uZxXFo6J0 , a następnie kierowałem się tym poradnikiem: https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.4/start-vc.php .
Proszę Was o pomoc, przy VS2015 instalowałem SFML'a za pomocą nuget, jednak w VS2017 paczki te nie działają.