• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kwestionariusz - odpowiedzi panów potrzebne na wczoraj!

Object Storage Arubacloud
+1 głos
179 wizyt
pytanie zadane 26 maja 2017 w Offtop przez Psych07 Nowicjusz (130 p.)
Witam wszystkich!

Obecnie jestem studentką trzeciego roku psychologii i muszę przeprowadzić badanie (w formie kwestionariusza) na zaliczenie jednego z przedmiotów. Dotyczy ono używania emotikonów i płci psychologicznej. Potrzebuję odpowiedzi 50 mężczyzn. Niestety panowie z Facebooka nie byli chętni do pomocy, a ci którzy byli, nie bardzo podążali za instrukcjami i musiałam usunąć ich odpowiedzi. Termin oddania pracy się zbliża, a ja jestem dosyć daleko od potrzebnej ilości odpowiedzi. Więc zwracam się z prośbą: nie znaleźlibyście chwili, aby mi pomóc? Jedynymi wymaganiami jest wiek - 18 lat i wyżej - oraz posiadanie Facebooka i korzystanie z Messengera.Bardzo, bardzo proszę o odpowiedzi! Pozdrawiam i z góry dziękuję!

https://docs.google.com/forms/d/1n-xote9SLw-0OEOgpwO5ZstqP3n4cubUl4m5u7tEwOU/viewform?edit_requested=true
komentarz 26 maja 2017 przez Przemek Gaduła (3,600 p.)
pomógłbym, ale fb nie mam
komentarz 26 maja 2017 przez Psych07 Nowicjusz (130 p.)
No trudno ;)
komentarz 26 maja 2017 przez Jacque Obywatel (1,300 p.)
A nie dotyczytałem posta do końca dotyczącego wieku.Ups!
komentarz 26 maja 2017 przez Psych07 Nowicjusz (130 p.)
To nic :D I tak dziękuję za wypełnienie i głos! :)
komentarz 26 maja 2017 przez Jacque Obywatel (1,300 p.)
Nie ma sprawy :)

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 26 maja 2017 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Eh ostatnie dni to tylko ratujemy komuś zaliczenia, ale no niech będzie.
komentarz 26 maja 2017 przez Psych07 Nowicjusz (130 p.)
Dziękuję bardzo! Na swoją obronę powiem, że kwestionariusz udostępniłam już jakiś tydzień temu, ale nie spodziewałam się, że tak ciężko będzie zebrać odpowiedzi :<
0 głosów