• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programista Junior PHP (praca stała lub zlecenia)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
698 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2017 w Ogłoszenia, zlecenia przez marcin99b Szeryf (81,660 p.)

Witam, jestem początkującym (nie pracowałem jeszcze, jednak uważam że umiem dużo) programistą PHP z okolicy Katowic.
Mogę pracować w biurze, lub robić proste zlecenia.
Pracę chciałbym rozpocząć w okolicach końca czerwca, lub początek lipca, jednak jeśli jest to konieczne - mogę trochę wcześniej.
Dodatkowo dołączam CV LINK

+Wiem że pisanie na forum nie jest najlepszym pomysłem jeśli chodzi o szukanie pracy, jednak istnieje szansa że jakiś pracodawca trafi akurat tutaj.
Nie zaszkodzi spróbować.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 maja 2017 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Wywal te umiejętności miękkie i zdjęcie.. do niczego to nie potrzebne.
+1 głos
odpowiedź 24 maja 2017 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)
jezu, jak by te szkoly wziely sie wreszcie do roboty i ksztalcily porzadnie...

 

Marcin z calym szacunkiem, kilka uwag " Pracę chciałbym rozpocząć w okolicach końca czerwca, lub początek lipca, jednak jeśli jest to konieczne - mogę trochę wcześniej. " a ja bym chcial dawac 10ty ale dam 5tys... a moze 2tys.