$(document).ready(function() {
var moveCounter = 1;
var clicked = new Array(9);
clicked.fill(false);
var field = document.getElementsByClassName("field");
var i = 0;
while (i < field.length) {
$(field[i]).hover(function() {
if (clicked[i] == false) {
if (moveCounter % 2 == 1) {
this.style.backgroundColor = "crimson";
}
else {
this.style.backgroundColor = "deepskyblue";
}
}
}, function() {
if (clicked[i] == false) {
this.style.backgroundColor = "gray";
}
});
$(field[i]).click(function() {
if (moveCounter % 2 == 1) {
this.style.backgroundColor = "crimson";
}
else {
this.style.backgroundColor = "deepskyblue";
}
++moveCounter;
clicked[i] = true;
});
++i;
}
});
Witam, dalej próbuję napisać grę w kółko i krzyżyk w JS. Chciałbym, aby po najechaniu kursorem niekliknięte pola zmieniały kolor, a po odjechaniu wracały do poprzedniego stanu. Stworzyłem tablicę, która będzie przechowywać informacje o tym, czy dane pole było już kliknięte, czy nie. Tylko że nie wiem, jak poprawnie przekazać tablicę do funkcji. Przy takim kodzie wartości elementów tablicy są undefined. Proszę o pomoc.