• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki język? c++/java [ankieta]

Object Storage Arubacloud
0 głosów
743 wizyt
pytanie zadane 14 maja 2017 w Java przez Euxinus Nowicjusz (120 p.)
Witam jestem Daniel,

Jestem studentem mechatroniki, ale zauważyłem, że studia to tylko papierek, ostatnio dwóch kolegów gadało coś programowaniu, i troszkę zaciekawiłem się tym tematem, poczytałem i nadal mam dylemat, dlatego też piszę tutaj.

Moja znajomość programowania jest znikoma tylko co było w liceum w sumie i troszkę ruszone na studiach, ale to tylko kilkanaście godzin. Wychodzę do was z zapytaniem jaki język wybrać na początek? Koledzy wspominali o Java i C++. Mógłby ktoś mi krótko doradzić w tym temacie? Który język, hmmm jest bardziej popularny i przyszłościowy? Albo do czego się je stosuje?

Jeśli był podobny temat to prosiłby o link do tematu, a jeśli ktoś ma się wyżywać słownie i emocjonalnie na mojej niewiedzy, to prosiłbym o darowanie sobie.

Życzę miłego dnia:)
Możliwe odpowiedzi:
C++ (6 głosów, 40%)
Java (9 głosów, 60%)
komentarz 14 maja 2017 przez niezalogowany
Jeszcze jest csharp podobny do C++ ale ja radze C++
komentarz 14 maja 2017 przez mitelak Pasjonat (23,330 p.)
C# nie jest podobny do C++ tylko do Javy ;)
komentarz 14 maja 2017 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
Na start chyba c++ będzie trochę prostszy choć pewnie i dałbyś radę z javą. Lepsza jest chyba java bo już wydajność ma coraz mniejsze znaczenie w języku programowania(szybkość zależy od kodu jaki napiszesz), w javie pisze się lepiej niż w c++ więc jest też bardziej przyszłościowa, choć ja polecam c#. Jakbyś zaczynał od javy lub c# to kursy spokojnie na początek możesz oglądać do c++ Pan Zelenta, bo obiektowość jest wszędzie na tej samej zasadzie.

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 14 maja 2017 przez mitelak Pasjonat (23,330 p.)