• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc w wyborze języka C++ czy C#

Object Storage Arubacloud
–1 głos
533 wizyt
pytanie zadane 13 maja 2017 w Inne języki przez niezalogowany
edycja 13 maja 2017
Jestem obecnie na odcinku o wskaźnikach na kanale Pasja Informatyki i tak się zastanawiam czy jest sens kontynuować kurs C++ skoro jestem fanem Microsoftu i chciałbym w wolnym czasie tworzyć aplikacje uniwersalne które by działały na komputerze jak i na moim telefonie z Windows 10 Mobile. Jestem uczniem technikum na kierunku graficznym i chciałbym w przyszłości tworzyć strony internetowe a słyszałem że w C# można tworzyć aplikacje webowe więc to jakby się łączyło z moim przyszłym zawodem.

Proszę o pomoc w decyzji C++ czy C#

3 odpowiedzi

–1 głos
odpowiedź 13 maja 2017 przez Marcin_N_97 Stary wyjadacz (10,290 p.)
C#

Choć ogólnie jestem zwolennikiem C++.
–1 głos
odpowiedź 13 maja 2017 przez Milesq Nałogowiec (32,020 p.)
Możesz wypróbować też javę. A kiedy poznasz już jeden język np. C , to nauka C++, Javy,lub C# przyjdzie Ci o wiele łatwiej.
–2 głosów
odpowiedź 13 maja 2017 przez andrut Użytkownik (870 p.)
A ja myślę, że szybko Ci przejdzie przywiązanie do jednej technologii.
Ważne, żeby znaleźć tą właściwą dla siebie.
Jeśli nauczysz się podstaw C++, to Ci to zostanie. Nie jest to czas zmarnowany. C# jest poniekąd kontynuatorem C++, więc znajomość C++ będzie przydatna przy nauce C#. Każdy z tych języków ma swoje plusy i swoje zastosowania.
Jeśli np. będziesz miał urządzenie z 64Kb RAM, to użyjesz C++. Jak będziesz chciał zaprogramować robota, to pewnie C# się przyda...

Na marginesie: nie chcę Cię martwić, ale Windows Phone już umarł...

Ja C# chętnie się nauczę, bo chciałbym za jakiś czas podziałać z Arduino i elektroniką ogólnie. Póki co mam inne priorytety. Ale Ty musisz wybrać sam.
komentarz 13 maja 2017 przez niezalogowany