linia 28. Kiedy próbujesz się poruszać po tablicach przy pomocy for, wygodnie jest zacząć od zera i sprawdzać czy <max, wtedy nie trzeba odejmować 1 od przypisanego indeksu by nie przekroczyć tablicy.
Dla przykładu nie for(int i=1;i<=5;i++) bo tablica zaczyna się od 0 i kończy na 4, pozycja 5 już przekracza tablicę,
tylko for(int i=0;i<5;i++), w ten sposób będziesz mieć pięć powtórzeń dla których i={0,1,2,3,4}.
linia 60. Wczytując plik, lepiej wybierać z niego dane jeśli jest Good(), a komunikat i przerwanie części programu w przeciwnym wypadku. Tutaj tylko wyświetlasz komunikat, po czym i tak pobierasz dane z "nieistniejącego "pliku.
linia 107. s nie ma początkowej wartości, może wynieść nawet 23451234 czy ileśtam. To praktycznie od razu powoduje przekroczenie tablic punkty i bledy_druzyny.
linia 117 i kolejnych kilka... No kurde. Przepraszam.
Liczby losowe mają tutaj zakres od 0 do 300. Tablice pytań i odpowiedzi mają maksymalny indeks 5 nadany na samym początku programu jako wartości globalne.
Wyswietlasz więc w tym miejscu dosłownie losową zawartośc pamięci RAM swojego komputera, za czym na prawdę nie wiem jakim cudem w ogóle dostajesz do niej tak swobodny dostęp.
linia 125. Tak samo jak na początku napisałem. Przekraczanie tablic.
Pod koniec nie radzę sobie z Twoim formatowaniem.
Polecam poćwiczyć obsługę tablic i formatowanie kodu na początek;
Na czymś prostym na razie, zbieraj do tablicy liczby fibonacciego, liczby pierwsze, wyświetlaj je na ekranie.
Zapełniaj tablice znakami z klawiatury, opcji jest dużo, a następnie spróbuj napisać ten program od nowa.
Jestem pewien, że wiele dzięki temu oszczędzisz nerwów, bo kombinowanie z błędami na dziesiątce tablic jest trudniejsze niż kombinowanie na błędach z jedną tablicą, a uczy tyle samo. :)