• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka Programowania / tworzenie gier

Object Storage Arubacloud
0 głosów
445 wizyt
pytanie zadane 11 maja 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Chlebojad Nowicjusz (190 p.)
Witam, mam 16 lat i postanowiłem rozpocząć przygode z programowaniem.

Głównym czynnikiem dla którego zacząłem, to odwieczne marzenie o tworzeniu gier (albo udziale w tworzeniu gier).

Ostatnio zacząłem pisać gre tekstową (Dziękuje za świetne poradniki z C++) i chciałbym spytać, czy warto zacząć od tekstówki w konsoli, żeby się poduczyć, czy użyć jakiegoś programu do tworzenia gier np. GameMaker.

Chciałbym jeszcze zapytać, czy jestem w stanie coś osiągnąć bez szkoły czy studiów z programowania (jestem w tej dziedzinie samoukiem i jestem na innym kierunku nauki)
komentarz 11 maja 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

Chciałbym jeszcze zapytać, czy jestem w stanie coś osiągnąć bez szkoły czy studiów z programowania

To nie to forum. Pisz na forum wróżbity Macieja...

komentarz 12 maja 2017 przez Chlebojad Nowicjusz (190 p.)
Miałem na myśli, czy dam rade ew. znaleźć prace bez technika informatyka itp. Bo samemu napisać soft/gre to raczej oczywiste, że jak jesteś dobry to zarobisz.
komentarz 12 maja 2017 przez MisterVento3 Użytkownik (830 p.)
Myślę, że technik informatyk to podstawa.
komentarz 12 maja 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)

Żaden technik nie jest potrzebny, bez studiow, odpadaja odrazu wszystkie banki i wielkie firmy, ale male, poczatkowe firmy pewnie Cie zatrudnia, co do wypowiedzi jpacanowski, jezeli nic nie wnosisz do tematu, to zamilcz

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 11 maja 2017 przez MisterVento3 Użytkownik (830 p.)