Chciałbym się podzielić mniej-więcej (bo nie do końca wg instrukcji) projektem na uczelnie. Nic ambitnego to nie jest i optymalizacja ledwo dycha, ale koniec końców wyszła fajna rzecz. Przy okazji chciałbym sprawdzić jak to działa na waszych komputerach, bo całość jest napisana w mojej autorskiej bibliotece (co też ma pewnie wpływ na "optymalizacje" :D). Niestety skompilowane tylko pod Windowsa i przepraszam was najmocniej, ale nie będę próbował teraz tego kompilować pod Linuxa.
Projekt jest prostą symulacją zwierzaków i roślin rozmnażających się i zabijających się nawzajem. A w tle jest sobie coś w rodzaju układu słonecznego... Erm tak właśnie. Całkiem ciekawie się to ogląda, bo zwierzaki potrafią tworzyć całkiem rozbudowane scenariusze (zdarzyła mi się np. olbrzymia wojna między dwoma gatunkami). Całość jest dość szczegółowo opisana na githubie (link poniżej). Jest też oczywiście kod, instrukcja (wg której miał być wykonany projekt) i jeden screenshot.
Kod nie jest najpiękniejszy i jestem tego świadom (najbrzydszy też nie :D), ale chętnie wysłucham (przeczytam?) co można by zrobić lepiej.
Github
Download (dropbox)
Do odpalenia na pewno wymagana jest karta graficzna (i sterowniki :D) ze wsparciem OpenGL co najmniej 3.3.
Biblioteka o której wspomniałem na pewno nie jest jeszcze oddana do publicznego użytku. Jakby się postarać, to może i by się dało z niej korzystać (w sensie ktoś poza mną :D), ale ciężko ze względu na brak eksportu do chociażby dll czy brak jakiejkolwiek dokumentacji. Jak będzie się czym chwalić - dam znać.