• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Technik informatyk vs Technik logistyk

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,117 wizyt
pytanie zadane 28 kwietnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MrRozgunek Użytkownik (810 p.)
Witam, mam problem w wyborze szkoły lepiej udać się na kierunek technik informatyk czy technik logistyk?

1. Co jest bardziej opłacalne?

2. W którym zawodzie łatwiej będzie mi znaleźć pracę?

3. Który kierunek jest łatwiejszy pod względem nauki?

Dodam, że mam wadę wzroku (nie małą) oraz problemy z kręgosłupem.

Z góry dziękuję za każdą pomoc w wyborze.

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2017 przez kejm_ Bywalec (2,310 p.)
W technikum informatycznym Twoja wada nie jest problemem, ponieważ i tak byś się jej nabawił ;D Wiem co mówię, jestem inżynierem IT, obroniłem prace w tym miesiącu i tak się składa iż moje doświadczenie obejmuje również technikum informatyczne.

Co do Twojego pytania..."3. Który kierunek jest łatwiejszy pod względem nauki?" wyklucz to pytanie jeśli chcesz coś w życiu znaczyć, to złe podejście. Wszystko jest trudne na początku, a co jest trudniejsze przynosi większe efekty na końcu.

Cóż postawiłbym na inf. Ponieważ da Ci możliwość poznania świata IT, co jest piękne szczególnie dla ludzi, których pasją jest nauka. Kocham się uczyć, a programowanie pokazuje mi dziedzinę, w której ciągle mogę rozszerzać horyzonty poznania.

Nie wiem czy moja wypowiedź pomoże CI podjąć tą ważną decyzje, ale mam nadzieję iż trochę wiedzy przekazuje.

Pozdrawiam.
komentarz 28 kwietnia 2017 przez MrRozgunek Użytkownik (810 p.)