• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Tworzenie gier! Szukam zainteresowanych :)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
730 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia 2017 w Nasze projekty przez Luryxyt Użytkownik (870 p.)
zamknięte 6 maja 2017 przez Luryxyt

Szukam osób do tworzenia gry, najlepiej bez dużego doświadczenia, żebym nie odstawał od poziomu. Jestem początkującym i też raczej szukam osób na tym samym poziomie (czy jakby to ująć). Umiem trochę C++, zahaczyłem o grafikę 3D (ale to tylko podstawy), ogarniam PS wszelkie Digitale itp (możliwe że tekstury też by dało radę). Zainteresowani komentować. :)

 

 

Lik do Grupy na fb: https://www.facebook.com/groups/1946688085566005/ 

komentarz zamknięcia: ok
komentarz 23 kwietnia 2017 przez Luryxyt Użytkownik (870 p.)
To fajnie, ktoś bardziej obeznany mile widziany. Szybciej bdz się dalo nauczyc. Szczerze mowiac z unity nie mialem doczynienia jeszcze, wiec jestem ciemny w tym.
komentarz 24 kwietnia 2017 przez Luryxyt Użytkownik (870 p.)
to jak?
komentarz 27 kwietnia 2017 przez Szejk Obywatel (1,510 p.)
Ogarniam jave i C# bo mało się te języki tak na dobrą sprawe różnią..  z dokumentacja ogarne wszystko... lecz nie mam za dużo doświadczenia z unity bardziej z android studio i java. lecz myśle ze w ciągu tygodnia bym ogarnął interfejs itp.   a i nie ma mnie  Czerwiec i lipiec bo sesja..   jak coś PW
komentarz 27 kwietnia 2017 przez Luryxyt Użytkownik (870 p.)
Bede wieczorem okolo 17_23. Piszcie ktora godz wam pasujr, zeby w miare mozliwosci sie dogadac i uagodnic co i jak (chodzi mi o to zeby byc mniej wiecej online, a nie komunikowac sie odpowiedziami co 3_4 godziny). Przepraszam zanniedgodnosci.
komentarz 27 kwietnia 2017 przez nielotweb Bywalec (2,240 p.)
Jeśli chodzi o grafikę ( 2d ) to mogę pomóc jeśli będziecie szukali ludzi od grafy :)

1 odpowiedź

0 głosów