• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Konkurs programistyczny dla gimnazjalistów

Object Storage Arubacloud
+1 głos
415 wizyt
pytanie zadane 20 kwietnia 2017 w Offtop przez niezalogowany

Witam, jestem uczniem klasy 6 SP. Mam dwóch laureatów wojewódzkich i zaliczyłem II etap OIG w tym roku. Mam też małe osiągnięcia z matematyki, oprócz laureata. Ale walczę o stypendium. Przydałby się jeszcze jakiś konkurs z programowania, najlepiej ogólnopolski, dla gimnazjalistów. Interesuje mnie język C++. Jeśli macie jakieś propozycje, bardzo proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam i z góry dzięki.

komentarz 20 kwietnia 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Nie wiem czy sa konkursy typowo jezykowe tymbardziej na szczeblu krajowym. Na Twoim miejscu wybralbym olimpiade informatycza albo robil spoja

https://challengerocket.com/pl
komentarz 20 kwietnia 2017 przez niezalogowany
Teraz tak, olimpiada to w przyszłym roku, a niestety zależy mi w tym roku szkolnym, bo stypendium pod koniec chyba czerwca. Spoja robię, ale jak mi to pomoże do stypendium?
komentarz 20 kwietnia 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Konkurs tez nie pomaga, masz 2 rodzaje stypedium za nauke, czyli srednia i konkursy i sportowe.. Ale nie ma typowanych konkursow raczej, wszytsko zaczyna sie od gimnazjum, mozesz szukac czegos po za szkola, ale czy szkola je zaliczy? Nie wiem, musialbys startowac pod jej patronatem albo imieniem...
komentarz 20 kwietnia 2017 przez JAKUBW Nałogowiec (33,470 p.)
Gimnazjum? Gimnazjum już nie będzie istniało w Polsce.
komentarz 21 kwietnia 2017 przez niezalogowany
edycja 21 kwietnia 2017

ale czy szkola je zaliczy? Nie wiem, musialbys startowac pod jej patronatem albo imieniem...

Będę startował, pod jej partonem. Jeszcze w tym roku startowałem w: SKI