• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Program pomocniczy do gry.

VPS Starter Arubacloud
–1 głos
340 wizyt
pytanie zadane 18 kwietnia 2017 w C i C++ przez mo290103 Obywatel (1,860 p.)
Nie chodzi mi o to, żebyście napisali mi kod tylko wytłumaczyli jak zrobić, np. takiego hacka do cs:go. Znam podstawy c++.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 18 kwietnia 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
wybrane 19 kwietnia 2017 przez mo290103
 
Najlepsza

Do odnalezienia adresu pamięci będzie Ci potrzebny Cheat Engine, czy inne programy tego typu. Cheaty działają na zasadzie modyfikowania wartości pamięci, czasem też odpowiedniego "rozumowania" i przetwarzania danych w niej zawartych. Musisz wiedzieć jak działa gra, żeby coś takiego napisać do gierki FPS, w dodatku zabezpieczonej potrzebne są duże umiejętności. Radziłbym zacząć od prostych botów/trainerów.

http://www.mpcforum.pl/topic/405612-jak-sie-zabrac-za-pisanie-cheata/#entry2885306

komentarz 18 kwietnia 2017 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)

 Cheaty działają na zasadzie modyfikowania wartości pamięci, czasem też odpowiedniego "rozumowania" i przetwarzania danych w niej zawartych. Musisz wiedzieć jak działa gra, żeby coś takiego napisać do gierki FPS, w dodatku zabezpieczonej potrzebne są duże umiejętności. 

Jeżeli CS:GO jest zabezpieczone to ja jestem Michael Jackson. VAC (Valve Anti-Cheat) jest dziurawe jak ser szwajcarski. Ludzie podają na githubie kody źródłowe cheatów (internali jak i externali) a GabeN nie robi sobie z tego nic... Przykład? Proszę bardzo: https://github.com/AimTuxOfficial/AimTux

Samo Valve nie robi sobie z tego nic. Oczywiście ligi takie jak Faceit czy ESEA mają swoje własne Anti-Cheaty na które wydały grube pieniądze, i te zabezpieczenia działają. Tu nawet nie chodzi o to, że Valve musi użyć jakichś kosmicznych zabezpieczeń - wystarczy zadeklarować wszystkie zmienne dynamicznie, codziennie wypuszczać 1kb update dodający jedną zmienną z dupy gdzieś w kodzie i 99% cheatów będzie downed, ponieważ prawie wszystkie cheaty (jak nie wszystkie) korzystają po prostu z offsetów, które dostępne są wszędzie na internecie, i są takie same od lat:

DT_WeaponCSBase -> m_fAccuracyPenalty: _________ 0x000032C0
DT_BaseAnimating -> m_nForceBone: ______________ 0x0000267C
DT_BaseCombatWeapon -> m_iState: _______________ 0x000031F8
DT_BaseCombatWeapon -> m_iClip1: _______________ 0x00003204
DT_BaseCombatWeapon -> m_flNextPrimaryAttack: __ 0x000031D8
DT_BaseCombatWeapon -> m_bCanReload: ___________ 0x00003245
DT_BaseCombatWeapon -> m_iPrimaryAmmoType: _____ 0x000031FC
DT_BaseCombatWeapon -> m_iWeaponID: ____________ 0x000032EC
DT_WeaponCSBaseGun -> m_zoomLevel: _____________ 0x00003350
DT_BaseEntity -> m_bSpotted: ___________________ 0x00000939
DT_BaseEntity -> m_bSpottedByMask: _____________ 0x0000097C
DT_BaseEntity -> m_hOwnerEntity: _______________ 0x00000148
DT_BaseEntity -> m_vecOrigin: __________________ 0x00000134
DT_BaseEntity -> m_iTeamNum: ___________________ 0x000000F0
DT_CSPlayer -> m_flFlashMaxAlpha: ______________ 0x0000A304
DT_CSPlayer -> m_flFlashDuration: ______________ 0x0000A308
DT_CSPlayer -> m_iGlowIndex: ___________________ 0x0000A320
DT_CSPlayer -> m_angEyeAngles: _________________ 0x0000AA08
DT_CSPlayer -> m_iAccount: _____________________ 0x0000A9F8
DT_CSPlayer -> m_ArmorValue: ___________________ 0x0000AA04
DT_CSPlayer -> m_bGunGameImmunity: _____________ 0x000038B0
DT_CSPlayer -> m_iShotsFired: __________________ 0x0000A2C0
DT_CSPlayerResource -> CSPlayerResource: _______ 0x02F073C4
DT_CSPlayerResource -> m_iCompetitiveRanking: __ 0x00001A44
DT_CSPlayerResource -> m_iCompetitiveWins: _____ 0x00001B48
DT_CSPlayerResource -> m_iKills: _______________ 0x00000BE8
DT_CSPlayerResource -> m_iAssists: _____________ 0x00000CEC
DT_CSPlayerResource -> m_iDeaths: ______________ 0x00000DF0
DT_CSPlayerResource -> m_iPing: ________________ 0x00000AE4
DT_CSPlayerResource -> m_iScore: _______________ 0x00001940
DT_CSPlayerResource -> m_szClan: _______________ 0x00004120
DT_BasePlayer -> m_lifeState: __________________ 0x0000025B
DT_BasePlayer -> m_fFlags: _____________________ 0x00000100
DT_BasePlayer -> m_iHealth: ____________________ 0x000000FC
DT_BasePlayer -> m_hLastWeapon: ________________ 0x000032F8
DT_BasePlayer -> m_hMyWeapons: _________________ 0x00002DE8
DT_BasePlayer -> m_hActiveWeapon: ______________ 0x00002EE8
DT_BasePlayer -> m_Local: ______________________ 0x00002FAC
DT_BasePlayer -> m_vecViewOffset[0]: ___________ 0x00000104
DT_BasePlayer -> m_nTickBase: __________________ 0x00003424
DT_BasePlayer -> m_vecVelocity[0]: _____________ 0x00000110
DT_BasePlayer -> m_szLastPlaceName: ____________ 0x000035A8
DT_Local -> m_vecPunch: ________________________ 0x0000301C
DT_Local -> m_iCrossHairID: ____________________ 0x0000AA70
BaseEntity -> m_bDormant: ______________________ 0x000000E9
BaseEntity -> m_dwModel: _______________________ 0x0000006C
BaseEntity -> m_dwIndex: _______________________ 0x00000064
BaseEntity -> m_dwBoneMatrix: __________________ 0x00002698
BaseEntity -> m_bMoveType: _____________________ 0x00000258
ClientState -> m_dwClientState: ________________ 0x005CA524
ClientState -> m_dwLocalPlayerIndex: ___________ 0x00000178
ClientState -> m_dwInGame: _____________________ 0x00000100
ClientState -> m_dwMaxPlayer: __________________ 0x00000308
ClientState -> m_dwMapDirectory: _______________ 0x00000180
ClientState -> m_dwMapname: ____________________ 0x00000284
ClientState -> m_dwPlayerInfo: _________________ 0x0000523C
ClientState -> m_dwViewAngles: _________________ 0x00004D0C
EngineRender -> m_dwViewMatrix: ________________ 0x04ABAD54
EngineRender -> m_dwEnginePosition: ____________ 0x0067928C
RadarBase -> m_dwRadarBase: ____________________ 0x04EFDEBC
RadarBase -> m_dwRadarBasePointer: _____________ 0x00000050
LocalPlayer -> m_dwLocalPlayer: ________________ 0x00AA66B8
EntityList -> m_dwEntityList: __________________ 0x04AC91B4
WeaponTable -> m_dwWeaponTable: ________________ 0x04F1031C
WeaponTable -> m_dwWeaponTableIndex: ___________ 0x00003270
Extra -> m_dwInput: ____________________________ 0x04F13CB0
Extra -> m_dwGlobalVars: _______________________ 0x004E07B8
Extra -> m_dwGlowObject: _______________________ 0x04FE3A5C
Extra -> m_dwForceJump: ________________________ 0x04F5FD5C
Extra -> m_dwForceAttack: ______________________ 0x02F0917C
Extra -> m_dwSensitivity: ______________________ 0x00000000
Extra -> m_dwMouseEnable: ______________________ 0x00000000

 

komentarz 19 kwietnia 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
wiem jak to dziala, sam probowalem pisac wspomagacze i nawet mi to wychodzilo
+1 głos
odpowiedź 18 kwietnia 2017 przez unknown Nałogowiec (39,560 p.)

Podobne pytania

–1 głos
2 odpowiedzi 158 wizyt
pytanie zadane 8 lutego 2017 w Inne języki przez jawax99 Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 305 wizyt
pytanie zadane 19 czerwca 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 92 wizyt
pytanie zadane 17 października 2019 w JavaScript przez awa Użytkownik (510 p.)

92,453 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,088 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...