• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak i czego się uczuć?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
222 wizyt
pytanie zadane 15 kwietnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez malyczlowiek Nowicjusz (120 p.)
Witam.Jestem uczniem 1 klasy technikum informatycznego i wciąż męczę się z tym,że nie wiem jak uczyć się informatyki.Nie jestem kompletnie bez wiedzy,lecz wciąż nie wiem jak uczyć się rozwiązywać różne problemy informatyczne (np. z internetem,diagnostyczne itp.),czy uczymy się tego gdy taki problem stanie na naszej drodze czy można się do niego jakoś przygotować?Jako przykład podam sytuacje,gdy podczas podłączania internetu do nowo zakupionego komputera coś nie poszło i brak było połączenia z nim.Ja nie posiadając jeszcze tej wiedzy musiałem skorzystać z usług informatyka.I tu pojawia się pytanie jak nauczyć się rozwiązywać takie problemy?Chciałbym w przyszłości być związany z informatyką.

2 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 15 kwietnia 2017 przez Evelek Nałogowiec (28,960 p.)
Nauczyć sie korzystać z Google. To jest podstawa. Identyczne albo podobne problemy już ludzie mieli i na różnych forach je rozwiązali.
komentarz 15 kwietnia 2017 przez malyczlowiek Nowicjusz (120 p.)
Ok,przepraszam za błąd.Poszukam w google
komentarz 15 kwietnia 2017 przez Evelek Nałogowiec (28,960 p.)
Coooo? Mówię, że wiedzy poszukuj w Google na tematy typu "jak podłączyć myszkę do komputera" itp., a nie odpowiedzi na to pytanie które tu zadałeś. Źle zrozumiałeś. ;)
komentarz 15 kwietnia 2017 przez Evelek Nałogowiec (28,960 p.)