• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Matura z fizyki

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
5,809 wizyt
pytanie zadane 15 kwietnia 2017 w Matematyka, fizyka, logika przez marcin1619 Nowicjusz (170 p.)
zmienione kategorie 15 kwietnia 2017 przez Arkadiusz Waluk
Witam. Chce pisać mature z fizyki. Jestem w 3 klasie technikum i fizyke miałem tylko w pierwszej klasie. Czy dam rade przy pomocy korepetycji nauczyć się na tyle by zdac mature z przyzwoitym wynikiem ?I czy fizyka jest potrzebna tak bardzo jak mi sie to teraz wydaje? . Dziękuję za wszystkie odpowiedzi :D
komentarz 15 kwietnia 2017 przez Kamil Czech Dyskutant (7,700 p.)
Wszystko zależy od ciebie

5 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 15 kwietnia 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
To zalezy co chcesz robic i tak dasz rade, troche samozapracia i bedzie >30%, tak z ciekawosci na jakim profilu jestes?
komentarz 15 kwietnia 2017 przez marcin1619 Nowicjusz (170 p.)
Technik informatyk. Dzięki za odpowiedz :D
komentarz 15 kwietnia 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
No to musisz miec fizyke, ba nawet rozszerzona
komentarz 15 kwietnia 2017 przez marcin1619 Nowicjusz (170 p.)
No wlasnie w tym sęk ze nie mam :/
0 głosów
odpowiedź 15 kwietnia 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)
Nie pytaj się ludzi, czy dasz radę, tylko zabierz się do roboty. Jak ktoś obcy ma ci powiedzieć, czy ty dasz radę się nauczyć? Sam musisz to wiedzieć, a jak nie wiesz, to się musisz przekonać biorąc się do roboty. Po pierwsze musisz chcieć. Nawet jak będziesz miał Stephena Hawkinga jako korepetytora, a nie będzie chciało ci się uczyć, to się nie nauczysz. Nie zastanawiaj się, tylko się ucz.
komentarz 15 kwietnia 2017 przez marcin1619 Nowicjusz (170 p.)
Jak najbardziej checi są, i mysle ze dam rade :D ale chce byc tego pewny :D dzieki za odpowiedz :)