• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Visual studio Community 2017 C++ a windows form application

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,832 wizyt
pytanie zadane 13 kwietnia 2017 w Systemy operacyjne, programy przez Kurogami12 Bywalec (2,610 p.)
Jestem raczej początkujący z tego tytułu z góry przepraszam za (prawdopodobnie) banalne pytanie ale ostatnio zacząłem korzystać z Visual Studio 2017 C++, niby wszystko pięknie ładnie, chciałem sobie spróbować stworzyć aplikacje Windows Form Application i może czegoś nie zainstalowałem lub zainstalowałem źle lub po prostu czegoś nie rozumiem ale nie mam po prostu opcji żeby stworzyć windows form application (albo mam ale jakoś inaczej zapisaną i tego nie rozumiem..) w każdym bądź razie co musze zaimportować do mojego visual studio żebym mógł robić windows form application bez przeszkód? (póki co mam takie opcje: Aplikacja konsolowa Win32, Projekt systemu Win32, Pusty projekt, Projekt Makefile), sorki jeśli to banał, (ale jeśli to faktycznie banał to tym bardziej nie powinno być problemu z odpowiedzią) niestety nie znalazłem nigdzie wcześniej podobnego tematu.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 13 kwietnia 2017 przez Szymon Ciompała Mądrala (6,280 p.)
wybrane 13 kwietnia 2017 przez Kurogami12
 
Najlepsza
Nie masz zainstalowanego środowiska CLR , pozatym jeżeli chcesz twożyć aplikacje okienkowe w c++ przy użyciu CLR to jest to raczej odradzane
komentarz 13 kwietnia 2017 przez Kurogami12 Bywalec (2,610 p.)
rozumiem, więc mógłbyś polecić mi może co by było lepsze? może c# albo java? i właściwie czemu jest to odradzane? w jakiś sposób spowalnia działanie programu? słyszałem wcześniej, że jeśli chce robić tego typu aplikacje to są lepsze języki niż c++ ale nadal nie rozumiem dlaczego
komentarz 13 kwietnia 2017 przez Szymon Ciompała Mądrala (6,280 p.)