Witam!
Chciałbym wam przedstawić mój świeżo ukończony projekt czyli gotowy i w pełni sprawny edytor map kafelkowych. Nad właściwym edytorem pracowałem bardzo krótko, więc dużo funkcjonalności zostanie do niego dodane wkrótce, jednak sam w sobie edytor już ładnie generuje mapy, które można używać do swoich gier
Edytor tak obrazowo działa, czyli podmieniamy atlas tekstur, konfigurujemy projekt w loaderze, tworzymy mapę w edytorze, generujemy jej formę tekstową. Edytor map oparłem o swój własny silnik MV-Engine, a Loader został stworzony w języku C# za pomocą window forms.
Zaletą jest to, że można z niego w pełni korzystać bez jakiejkolwiek edycji kodu, choć jest on dostępny, więc w razie potrzeby można coś pokombinować.
Jeśli ktoś zamierza użyć go w swoim projekcie, prosiłbym o wspomnieniu o autorze i linku do mojego GitHuba
Pełna instrukcja użycia znajduje się na stronie z projektem
LINK DO PROJEKTU
Oczywiście nad edytorem będę pracował, więc wszelki feedback mile widziany