• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

wersja publiczna strony www - bundling etc

Object Storage Arubacloud
0 głosów
115 wizyt
pytanie zadane 12 kwietnia 2017 w JavaScript przez crova Użytkownik (940 p.)

Witam,

jestem jeszcze dość zielony w webdev i trochę się już pogubiłem. Przejdę zatem do sedna - mam wersję produkcyjną strony, która zawiera kilka dokumentów html, trochę zdjęć, kilka arkuszy css, kilka bibliotek js i dwa pliki js. Chciałbym to teraz przepuścić przez webpack w ten sposób, aby otrzymać te kilka dokumentów html wraz z jednym plikiem css i jednym js. 

Nie bardzo jednak wiem jak to zrobić. Domyślam się, że np. w przypadku jquery wystarczy samo 

require('jquery')

niemniej jednak w przypadku różnych jquerowych pluginów nie uda mi się zrobić tego tak prosto. W związku z tym zdaje się, że trzeba użyć metody module.exports w ich kodach źródłowych, co zrodzi potrzebę przepisania ich jako obiekt, co po minifikacji daje nam tony pracy. Dlatego też wydaje mi się, że w moim rozumowaniu zachodzi jakiś poważny błąd. 

Mógłby mi ktoś łopatologicznie i po kolei wytłumaczyć jak się to normalnie robi?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 12 kwietnia 2017 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)

To zalezy, czy używasz common,require czy ES6, każdy inaczej robi. 

CSS? Webpack? Pierwsze słyszę.

Ja używam node-sass daje radę ;).

Nie bardzo jednak wiem jak to zrobić. Domyślam się, że np. w przypadku jquery wystarczy samo 

plain-text

Kopiuj

?

1

require('jquery')

 

Jak masz zaintalowane jako node_modules. 

niemniej jednak w przypadku różnych jquerowych pluginów nie uda mi się zrobić tego tak prosto. W związku z tym zdaje się, że trzeba użyć metody module.exports. 

Nie choć to zależy czy ściągałeś za pomocą npm. Dwa zależy od użytej biblioteki. Module.exports należy do Node.js.

https://nodejs.org/api/modules.html