• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór kierunku rozwoju

Object Storage Arubacloud
+1 głos
163 wizyt
pytanie zadane 30 marca 2017 w C# przez GavlosQ Nowicjusz (130 p.)
Witam, jestem maturzystą, 4 klasy technikum informatycznego. Bakcyla na programowanie załapałem dość dawno lecz mam pewien dylemat. Wybieram się na studia informatyczne, chciałbym się rozwijać, lecz nie do końca mogę się zdecydować w jakim kierunku. Waham się pomiędzy tworzeniem stron, a C#. Studia jak studia, na nich pewnie ostro język C i C++ będzie ciśnięty. Moglibyście do końca mi to jakoś wyjaśnić wytłumaczyć różnice. Dodam, że jestem średnio zaawansowany w obu tych dziedzinach.
komentarz 30 marca 2017 przez niezalogowany

 Dodam, że jestem średnio zaawansowany w obu tych dziedzinach.

 No to w takim razie sam sobie umiesz odpowiedzieć na to pytanie :D 

A tak serio. Na studiach będziesz miał prehistorię + trochę ze stanu wojennego. Poza tym rozwijać się musisz sam w kierunku, który uznasz, że jest dla Ciebie ciekawszy :)

komentarz 1 kwietnia 2017 przez BlackMoon Obywatel (1,730 p.)
Jeśli chciałbyś połączyć tworzenie stron internetowych i język C# to polecam Ci poczytać o frameworku ASP.NET

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 31 marca 2017 przez egoon Obywatel (1,360 p.)
Witam.

Jestem na studiach, fakt że zaocznych ale jednak. I to co już wiele razy czytałem: jak się sam nie nauczysz, to studia Ci g... dadzą. Cisną, owszem, ale czym? Pewnie, zależy od uczelni, wykładowcy i tym podobne. Ale tu i ówdzie nadal uczą Pascala, który pod kątem ofert pracy patrząc jest językiem martwym. Na informatyce bardziej zresztą docisną Cię z matematyki :-)