• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy się nadaję? Początki i konkrety.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
274 wizyt
pytanie zadane 21 marca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez kubab Nowicjusz (120 p.)
Hej

Prawdopodobnie jestem już n-tą osobą z podobnym problemem ale mimo wszystko chciałbym prosić Was o pomoc. Od niedawna jestem inżynierem (produktów żywnościowych więc totalnie inna bajka), myślałem o pracy w zawodzie, odbyłem nawet kilka rozmów jednak po wgłębieniu się w różne aspekty tej pracy stwierdziłem, że nie chcę się tym zajmować do końca życia i tyle, zajmuję się tym hobbistycznie na dosyć wysokim poziomie i chciałbym żeby tak zostało. Obiektywnie mogę stwierdzić, że inżynier, w pełnym tego słowa znaczenia, ze mnie marny, ze studiów mam raczej tylko papierek i podstawową wiedzę z wielu różnych dziedzin (kierunek mocno interdyscyplinarny, czyli słowo, które chyba najlepiej mnie charakteryzuje). Kiedyś chciałem iść na informatykę ale chyba niepotrzebnie wystraszyłem się matematyki. I tutaj zaczyna się część właściwa - chciałbym się dowiedzieć czy nadaje się na zostanie programistą. Jak się za coś biorę to chciałbym to robić dobrze i coś w danej dziedzinie osiągnąć jednak mam wątpliwości jak to jest z tymi zadatkami na programistę. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to można obiektywnie stwierdzić? Przykładowo: opanowanie języka X w stopniu Y, czyli znajmość: a,b,c,d oznacza, że coś z Ciebie może być bo rozumiesz to i tamto, czyli potrafisz myśleć. Ma ktoś pomysł na taki eksperyment? Albo: jeśli będziesz w stanie samodzielnie wykonać to zadanie to możesz śmiało uczyć się dalej. Obecnie mam pracę, z której spokojnie sobie żyję a dodatkowo mogę powiedzmy z 2-3h w pracy spędzić na nauce plus co najmniej drugie tyle w domu, w weekendy wiadomo, że więcej.