• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak wdrożyć wdrożyć projekt na telefon w Android Studio?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
670 wizyt
pytanie zadane 18 marca 2017 w Android, Swift, Symbian przez rradzzio Początkujący (480 p.)
Otóż jestem dopiero początkujący w android studio, w javie ogólnie już trochę piszę. Chce odpalić pierwszą prostą apke, która wyświetla tylko jakiś napis (czyli to co automatycznie się ukazuje w android studio). No i wybieram z menu Build opcję Make project. Potem oczywiście wyświetla się BUILD SUCCESSFUL. Wybieram z menu Run i opcję Run 'app'. No i nic. Telefon mam podłączony do komputera (ma włączone opcje programistyczne i włączone debugowanie, jest to lg g2 mini android 5.0.2).  Oczywiście tworząc projekt wybrałem a android studio, że będzie apka tworzona na androida 5.0.2. Wiec co może być przyczyną, że na telefonie apka się nie włącza?

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 18 marca 2017 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Masz zainstalowane Android ADB?
komentarz 18 marca 2017 przez rradzzio Początkujący (480 p.)
Yyy no nie wiem co to jest, więc chyba nie
komentarz 18 marca 2017 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Programowałem pod ten telefon w Androidzie. Szczerze polecam Ci rozważyć instalację jakiegoś desktopowego linuxa (Mint), bo Android Studio na Windowsie to wielka kobyła. Do tego łatwiej z debugowaniem przez usb.

Co do Twojej obecnej sytuacji tutaj masz link który Ci pomoże zainstalować adb. Polecam Ci tworzyć też projekty pod nieco starsze wersje systemu. Co prawda pozbawi Cię to kilku możliwości i komponentów ale i tak można cuda tworzyć. 

Twoje IDE widzi Twój telefon?

komentarz 19 marca 2017 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)