Witajcie :)
Zwracam się do Was z pytaniem co zrobić w sytuacji, gdy: oddałam poprzedni komputer na gwarancję, nie naprawili go i dostałam nowy z ekspozycji. W okresie pierwszego tygodnia ekran komputera zaczął migać co jakiś czas. Zlałam sprawę, bo komp jest mi potrzebny, ale niestety jakiś miesiąc po posiadaniu zaczęła się zacinać klawiatura i touchpad. Dzieje się to głównie po włączeniu komputera, lub po restarcie. Komputer był serwisowany przez informatyka. Na początek miałam zmianę systemu z win 10 na win 8, pomogło na 3 tygodnie. Niestety ostatnio znowu się zaczęło psuć; informatyk do którego oddałam wgrał nowego biosa i sterowniki od producenta. Niestety nie pomogło. Niby on mówił, że jak sprawdzał to u niego działało w co ciężko mi uwierzyć. Stąd moje pytanie, czy powinnam odstąpić od umowy na podstawie rękojmi, czy pobawić się jeszcze i znaleźć jakiegoś informatyka? Nie napisałam o jaki komp chodzi jest to lenovo yoga 300. Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam :)