• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Czat, skrypt

VPS Starter Arubacloud
–2 głosów
403 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2017 w Inne języki przez Kapux Początkujący (360 p.)
zamknięte 12 marca 2017 przez Arkadiusz Waluk
Hejka, czy ktoś mógłby mi podać skrypt na czat? Chodzi o taki z administracją (Czyli ja bym był administratorem). Wiem, że w necie jest tego mnóstwo, ale nie wiem jak to zrobić (Jestem początkującym) dlatego jak ktoś chce napisac: poszukaj w necie, to niech lepiej napisze gdzie mam wkleic kod z neta. Z chęcią pooglądam jakieś filmy z YT o tworzeniu czatów. (Powtarzam, jestem początkujący więc proszę, żebyście nie wstawiali wypowiedzi typu: Jak możesz tego nie wiedzieć, to PODSTAWA! Z góry dziękuję :))
komentarz zamknięcia: Nie dajemy gotowców, chyba że to ogłoszenie to napisz w kategorii "Ogłoszenia" i podaj cenę
komentarz 12 marca 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Po co ma Ci ktoś podawać skrypt na czat? Jeśli potrzebujesz, a nie znasz się na programowaniu - użyj gotowego i dobrego rozwiązania. Możesz na swojej stronie osadzić na przykład klienta IRC.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 12 marca 2017 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Że ktoś ci da ten kod to nic nie da, po drugie czekasz na gotowca tutaj bo z tej wypowiedzi tak wynika. Dlaczego nic nie da? Musisz mieć serwer oraz domenę i na tym serwerze jakis język wgrany by uruchomić ten 'skrypt' chatu

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,062 wizyt
pytanie zadane 2 lipca 2017 w Inne języki przez Kamio Obywatel (1,100 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 153 wizyt
pytanie zadane 27 sierpnia 2016 w Inne języki przez lalanablanalala Bywalec (2,090 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 206 wizyt
pytanie zadane 19 kwietnia 2022 w HTML i CSS przez martinez7589 Nowicjusz (120 p.)

93,006 zapytań

141,974 odpowiedzi

321,255 komentarzy

62,348 pasjonatów