Czesc, probuje zrobic algorytm ktory na tworzy mi nowy ksztalt na podstawie podanego mu obrazka dziala to tak algorytm usuwa cale tlo jesli mu damy parametr jakim jest kolor ktory ma byc wylaczony z obrazka to tworzy nam ksztalt ktory nie obejmuje akurat takiego koloru pikseli.
Dla zobrazowania mamy obrazek z przezroczystym tlem, algorytm zwraca nam ksztalt obrazka(np. tekstury lub ikonki)
Sprobowalem to zrobic w taki sposob ale cos nie dziala bo kiedy wywoluje Polygon.area() zwraca mi 0.
Kod napisalem w Javie+LibGDX
https://hastebin.com/meleveyeka.java
Slyszalem jeszcze o czyms takim jak Delaunay triangulation oraz o algorytmie liniowym Bresenhama ale nie mam pojecia jak to zastosowac i tymbardziej zaimplementowac.
Z gory dzieki za pomoc jesli ktos umie mi powiedziec co jest skopane w tym algorytmie to z gory dzieki.