• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Największy wspólny dzielnik

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,202 wizyt
pytanie zadane 6 marca 2017 w C i C++ przez styrczu Obywatel (1,050 p.)
edycja 6 marca 2017 przez styrczu
Słuchajcie, mam oto taki kod:

#include <iostream>

using namespace std;

int nwd(int a, int b)
{
    while(a!=b)
       if(a>b)
           a-=b;
       else
           b-=a;
    return a;
}

int main()
{
    int t,a,b;
    cin>>t;
    for(int i=1;i<=t;i++)
    {
    cin>>a>>b;
    cout<<nwd(a,b)<<endl;
    }
    return 0;
}

I tutaj, wynik wyswietla sie zaraz po wpisaniu wartosci, jak zrobic aby wartosci wypisywaly sie na koncu, czyli np podaje 3 pary liczb i potem dostaje 3 wyniki. Macie jakies propozycje? Jestem raczej zielony w programowaniu wiec prosze o pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 6 marca 2017 przez MararOn Bywalec (2,620 p.)
Możesz zapisać wyniki do tablicy i potem je wypisać(o ile dobrze zrozumiałem o co Ci chodzi).
komentarz 6 marca 2017 przez styrczu Obywatel (1,050 p.)
A masz jakaś wskazówkę jak to zrobić?
komentarz 6 marca 2017 przez Dexterim Dyskutant (8,370 p.)
Czyżbyś męczył się z zadaniami ze spoj? Jeśli tak to możesz od razu wyrzucać odpowiedź na wyjście. Jesli chciałbyś stowrzyć tablice dynamicznie alokowaną albo skorzystać z biblioteki standardowej
komentarz 6 marca 2017 przez styrczu Obywatel (1,050 p.)
No właśnie męczę sie i nie mogę przebrnąć przez to, nie mam pomysłu bo jak wpisuje zalozmy

3 9

pokazuje odpowiedz 3

12 48

pokazuje odpowiedz 12

a ja chcialby zebym wpisywal

3 9

12 48

i dopiero teraz pokazywaly sie te 2 wyniki.
komentarz 6 marca 2017 przez Dexterim Dyskutant (8,370 p.)
tak jak powiedziałem nie musisz wyświetlać wyniki po kolei sędzia Ci i tak to przyjmie jak nie ma błędów.