• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Książka ? ;

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
228 wizyt
pytanie zadane 4 marca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez SoDoIt Obywatel (1,190 p.)
zamknięte 5 marca 2017 przez SoDoIt

Witam :) 
Jestem po kursie c++, podstawowego i w połowie obiektowego. Moje pytanie jaką książkę kupić? Chciałbym poszerzyć moją wiedzę w szczególności, że przeczytałem o tym iż te kursy to ''podstawy podstaw'' ;d 
Którą kupić? : 
1. Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI ,Stephen Prata
2. Thinking in C++. Edycja polska. Tom 2, Bruce Eckel, Chuck Allison
3. C++. Zaawansowane programowanie, Nicholas A. Solter, Scott J. Kleper 

komentarz zamknięcia: Udzielona odpowiedź, przekierowanie do źródła

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 4 marca 2017 przez Piter10p Bywalec (2,750 p.)
wybrane 5 marca 2017 przez SoDoIt
 
Najlepsza
Przestudiować dobrze cpp0x.pl i skończyć kurs obiektówki ;)

W książkach będziesz miał opisanych wiele przykładów i dobrych wskazówek odnośnie oprogramowania ale nie uważam osobiście by były to rzeczy niezbędne w pierwszych krokach. A jeżeli już chcesz zakupić książkę mógłbym polecić wybór książek np. o algorytmach. Bardziej ogólnych o programowaniu. Nie bezpośrednio o jednym języku.

Pozdrawiam :)
komentarz 4 marca 2017 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
no to jaką książkę o algorytmach polecasz? jestem w takiej samej sytuacji jak osoba zadająca pytanie.
komentarz 4 marca 2017 przez Piter10p Bywalec (2,750 p.)

Polecić nie mogę ponieważ żadnej nie czytałem devil

https://forum.pasja-informatyki.pl/77954/algorytmy-jaka-ksiazka

Mogę odesłać z czystym sumieniem do tego tematu ;)

+1 głos
odpowiedź 4 marca 2017 przez imklau Nałogowiec (42,090 p.)
1
komentarz 4 marca 2017 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)