• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Która uczelnia w Krakowie jest najlepsza, jeśli chodzi o naukę programowania?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
339 wizyt
pytanie zadane 3 marca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez szejkus Użytkownik (540 p.)
Cześć! Jestem w klasie maturalnej i zastanawiam się nad studiami. Bardzo zależy mi na programowaniu, tym chciałbym się zajmować w przyszłości. Gdzie w takim razie najlepiej iść? Z tego co czytałam to UP byłoby najlepsze, ktoś tam studiuję? Co do PK to boję się, że poziom będzie zbyt wysoki, a UJ mi odradzał kolega który tam studiuję. Chodzi mi tylko o studia stacjonarne. Liczę na pomoc ;)

3 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 3 marca 2017 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Bez znaczenia
komentarz 3 marca 2017 przez szejkus Użytkownik (540 p.)
Dlaczego? Mógłbyś jakoś rozwinąć myśl?
3
komentarz 3 marca 2017 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Bo na żadnej nie nauczysz się programować ... 90% uczelni w polsce ma program nauczania z przed 15 lat.
+3 głosów
odpowiedź 3 marca 2017 przez Raymond.Z Obywatel (1,800 p.)
Kolega ma rację to bez znaczenia.

Uczelnia nie nauczy Cię jak programować, oni mogą Ci tylko pomóc zacząć, pokazać Ci niektóre rzeczy, ale nie przygotują Cię na stanowisko programisty. Jeśli naprawdę Ci zależy to polecałbym uczelnie, gdzie nie będziesz musia poświęcać jej dużo czasu, dlaczego? Czas ten spożytkujesz lepiej rozwijając się sam, książki, rozwijanie projektów open-source'owych, tworzenie własnych projektów, które rozwiązują rzeczywiste problemy, a to co najbardziej polecam to rozglądać się za praktykami, nie ważne, że nie masz doświadczenia, to Cię najbardziej rozwinie i pokaże Ci jak to wygląda w różnych firmach, da Ci rzeczywisty pogląd na to jak wygląda praca programisty.
0 głosów
odpowiedź 3 marca 2017 przez Ala123456 Użytkownik (760 p.)