Poniższy kod jest poprawionym kodem który umieściłeś w komentarzu po pytaniem:
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
using namespace std;
using namespace sf;
int main()
{
int speed = 30;
RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 1920, 1080, 64 ), "TEST", Style::Fullscreen );
oknoAplikacji.setMouseCursorVisible(false);
View fixed = oknoAplikacji.getView();
RectangleShape obrazek;
obrazek.setSize(Vector2f(50,50));
obrazek.setPosition(100,100);
obrazek.setFillColor(sf::Color::White);
Clock clock;
while( oknoAplikacji.isOpen() )
{
Event zdarzenie;
while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
{
if(zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed)
{
if(zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape)
oknoAplikacji.close();
}
}
double dt = 0;
while(dt <= (double)1/120)
{
dt+=clock.getElapsedTime().asSeconds();
}
clock.restart();
double max_speed = 60;
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::W)) obrazek.move(0,-(dt*speed));
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::S)) obrazek.move(0,dt*speed);
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::A)) obrazek.move(-(dt*speed),0);
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::D)) obrazek.move(dt*speed,0);
oknoAplikacji.draw( obrazek );
oknoAplikacji.display();
}
return 0;
}
P.S. Nie czyściłem ekranu bo fajny efekt się tworzy :)