Tak wyglądają dwie funkcje napisanego przeze mnie programu w środowisku Xamarin w języku C# mam problem, powieważ chyba źle rozumiem te timery może ktoś mi pomóc i powiedzieć jak dokładnie działają albo streścić mi co te 2 funkcje dokładnie robią bo może źle je napisałem
private void Timerekdlapiuerwszegoprzejscia()
{
base.OnResume();
wislaplynie1 = new Timer();
wislaplynie1.Interval = 1000;
wislaplynie1.Elapsed += Wislaplynie1_Elapsed;
wislaplynie1.Start();
}
private void Wislaplynie1_Elapsed(object sender, ElapsedEventArgs e)
{
int warunekgodzin;
tykamsobiedowislaplynie1++;
if (pierwszeprzejscietimera == 0)
{
warunekgodzin = Int32.Parse(nastepnypomiar);
}
else
{
warunekgodzin = Int32.Parse(iczestotliwosc);
}
warunekgodzin = warunekgodzin * 3600;
if (tykamsobiedowislaplynie1 == warunekgodzin)
{
wislaplynie1.Stop();
base.OnResume();
MediaPlayer muza;
muza = MediaPlayer.Create(this, Resource.Raw.glos);
muza.Start();
SetContentView(Resource.Layout.powiadomienie1);
TextView niemaijest = FindViewById<TextView>(Resource.Id.wynik_pomiaru_wpisywany);
niemaijest.Text = "Prosze o wpisanie i zatwierdzenie wartosci cukru :): ";
cukiercukiercukier = FindViewById<EditText>(Resource.Id.wpisanie_pomiar_cukier_powiadomienie);
Button koniecjestbliski = FindViewById<Button>(Resource.Id.przyciskzatwierdzpomiarcukrupowiadomienie);
koniecjestbliski.Click += Koniecjestbliski_Click;
wislaplynie2 = new Timer();
wislaplynie2.Interval = 1000;
wislaplynie2.Elapsed += Wislaplynie2_Elapsed;
wislaplynie3.Start();
}
}