• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

PHP Ankieta wielokrotnego wyboru - problem z polami

Object Storage Arubacloud
0 głosów
299 wizyt
pytanie zadane 26 lutego 2017 w PHP przez Miki Bywalec (2,480 p.)

Witam.

Usiłuję zrobić ankietę, która ma zawierać pytanie i odpowiedzi z opcją wielokrotnego wyboru. Tu pojawia się problem bo chcę aby użytkownik zaznaczył maksymalnie 3 z 10 odpowiedzi. Chciałem użyć checkbox-a ale nie wiem czy da się za jego pomocą zrobić coś sensownego.

Proszę o wskazówkę jak to ogarnąć bo w temacie jestem trochę zielony a w wujku google nie wiem jak sformułować pytanie by znaleźć coś sensownego. Przy input-ach i ich typach nie widzę żadnej pomocnej informacji sad

PS. Napisać funkcję, która będzie sprawdzać ile checkbox-ów jest wciśniętych? Bo chyba zwraca true lub false

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 26 lutego 2017 przez Paweł Antyporowicz Stary wyjadacz (11,470 p.)
Zastosuj tutaj JaveScript :) Bo inaczej to zagrzejesz proces w serwerze :D
0 głosów
odpowiedź 26 lutego 2017 przez surfeliza Stary wyjadacz (11,260 p.)
komentarz 26 lutego 2017 przez Miki Bywalec (2,480 p.)

Dzięki za "podpowiedz", wieczorkiem usiądę nad tym na spokojnie bo na pierwszy rzut oka script trochę przeraża frown

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 570 wizyt
pytanie zadane 2 września 2017 w PHP przez waski Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 427 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 1,446 wizyt

92,556 zapytań

141,404 odpowiedzi

319,562 komentarzy

61,942 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka